Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MHA - de epiloog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MHA - de epiloog

    Door spijtige omstandigheden ivm mijn gezondheid ben ik twee maanden buiten jullie vizier geweest. Maar mijn hart is redelijk gestabiliseerd intussen en als ik het wat kalm aan doe zit er nog wel wat leven in. De grote ingrepen zijn voor het einde van dit jaar. Iedereen bedankt voor de blijken van medeleven.

    Ik ben dus terug, met excuses voor de vertraging

    De foto's zijn intussen grotendeels bij Ivo aanbeland. Die zorgt voor het beheer van de magistrale database en ook voor vragen rond verspreiding van hoog-resolutie materiaal.

    Intussen wordt ook een begin gemaakt met het terugbetalen van de waarborgen. Mijn dank ook aan iedereen die zijn waarborg schonk aan de organisatie om de putten te helpen vullen die we gecreëeerd hadden.

    Wie terugbetaling vroeg en die na volgend weekend niet heeft ontvangen, moet me even een PM sturen.

    Even terugblikken: een stralende dag, een unieke urban setting en 170 deelnemers. Meer moet (kan) dat niet zijn. Iedereen bedank, de administratoren, de leden van de werkgroep SD, de modellen en de fotografen. En ook de projectleiders van het MHA, uiteraard. Naar wat ik heb gezien van het geleverde werk, zullen ze de komende jaren niet zonder illustratief materiaal vallen.

    Intussen zijn we begonnen met de opzet van een nieuw evenement, het grootste van die aard dat ooit in België is gezien. We hopen tegen het einde van de lente van volgend jaar ermee klaar te zijn. Om een idee te geven: 500 deelnemers, internationaal, een twintigtal fotostudio's en een immens aantal modellen. Daarvoor hebben we echter een tijdelijke uitbreiding van de werkgroep SD nodig. Wie zich geroepen voelt, stuurt ook maar een PM. Zo nodig zal ik deze oproep herhalen.

    Allen zwaar bedankt, en tot de volgende maal!

    Leon
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

  • #2
    Re: MHA - de epiloog

    blij te horen dat het beter gaat Leon, maar dat nieuwe project moet dat zo groot???

    Comment


    • #3
      Re: MHA - de epiloog

      welcome back, chief, blij je weer te horen

      het beste

      jp
      D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
      Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
      en ewa flitsspeelgoed

      Comment


      • #4
        Re: MHA - de epiloog

        Leon,

        Blij te horen dat het goed met je gaat

        James

        Comment


        • #5
          Re: MHA - de epiloog

          Welkom terug Leon ...
          Het was hier vaak stil zonder jou ... toch, je weet wel; een verwitigd man = er twee waard
          Ik stel me ook vragen bij zo'n megga project, 50 personen is overzichtelijk maar 500 ? Maar jou kennende zal je weten waar je aan begint.
          Doch rustig aan hé.
          groetjes
          Gie.
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: MHA - de epiloog

            Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
            Door spijtige omstandigheden ivm mijn gezondheid ben ik twee maanden buiten jullie vizier geweest. Maar mijn hart is redelijk gestabiliseerd intussen en als ik het wat kalm aan doe zit er nog wel wat leven in. De grote ingrepen zijn voor het einde van dit jaar. Iedereen bedankt voor de blijken van medeleven.

            Ik ben dus terug, met excuses voor de vertraging

            De foto's zijn intussen grotendeels bij Ivo aanbeland. Die zorgt voor het beheer van de magistrale database en ook voor vragen rond verspreiding van hoog-resolutie materiaal.
            onmogelijk te doen zonder gegevens. dit was ook mijn taak niet..
            Intussen wordt ook een begin gemaakt met het terugbetalen van de waarborgen. Mijn dank ook aan iedereen die zijn waarborg schonk aan de organisatie om de putten te helpen vullen die we gecreëeerd hadden.putten?

            Wie terugbetaling vroeg en die na volgend weekend niet heeft ontvangen, moet me even een PM sturen.

            Even terugblikken: een stralende dag, een unieke urban setting en 170 deelnemers. Meer moet (kan) dat niet zijn. Iedereen bedank, de administratoren, de leden van de werkgroep SD, de modellen en de fotografen. En ook de projectleiders van het MHA, uiteraard. Naar wat ik heb gezien van het geleverde werk, zullen ze de komende jaren niet zonder illustratief materiaal vallen.

            Intussen zijn we begonnen met de opzet van een nieuw evenement, het grootste van die aard dat ooit in België is gezien. We hopen tegen het einde van de lente van volgend jaar ermee klaar te zijn. Om een idee te geven: 500 deelnemers, internationaal, een twintigtal fotostudio's en een immens aantal modellen. Daarvoor hebben we echter een tijdelijke uitbreiding van de werkgroep SD nodig. Wie zich geroepen voelt, stuurt ook maar een PM. Zo nodig zal ik deze oproep herhalen.

            Allen zwaar bedankt, en tot de volgende maal!



            Leon
            sorry moets even van mijn hart mvg ivo

            Comment


            • #7
              Re: MHA - de epiloog

              Liever 2 of 3 interessante kleinere shootingdays dan 1 hele massale wat mij betreft, is ook beter te overzien en te organiseren lijkt me zo?
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment

              Working...
              X