Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

    Uit nieuwsgierigheid en concurrentie-inschatting...

    Zijn er nog mensen van BD die uitverkoren zijn om mee te doen met dit fotoprojekt?
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

    Gratis kijkplezier Coming soon

  • #2
    Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

    Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
    Uit nieuwsgierigheid en concurrentie-inschatting...

    Zijn er nog mensen van BD die uitverkoren zijn om mee te doen met dit fotoprojekt?
    Hoe?
    Aangezocht, gevraagd ed.?
    Jammer genoeg nog niets gehoord van deze campagne.
    Lijkt me wel een goed doel.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

      welke campagne is dat, uitverkorene?

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

        Van deze kant ook geen concurrentie; dit is voor mij eveneens de eerste keer dat ik van die campagne hoor.
        Kan je er wat meer uitleg over kwijt?

        Comment


        • #5
          Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

          België of Nederland?

          "google" vind niks
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

            ...België...

            Ik werd enkele weken geleden aangeschreven door een communicatiebureau met de vraag of ik zin had om mee te werken aan een nationale campagne mbt kansarmoede. Aangezien deze problematiek me sterk aantrekt heb ik dan ook toegezegd. Ik moest een aantal foto's ter beoordeling opsturen naar hen en gisteren kreeg ik een bevestiging dat ik meega naar de volgende selectieronde. Momenteel zouden er een 30-tal fotografen nog in de running zijn, volgens hun mail.

            Volgens hun schrijven werden er ook tal van professoren aangeschreven om voordrachten en debatten te geven rond dit thema. De officiële lancering van de campagne zou ergens halfweg september gebeuren met fotopublikatie in dag- en weekbladen en televisie.... een rondreizende tentoonstelling en een verkoop per opbod van de gebruikte beelden tvv een goed doel...

            Ik werd gecontacteerd via mijn fotopicsite...
            Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

            Gratis kijkplezier Coming soon

            Comment


            • #7
              Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

              Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
              ...België...

              Ik werd enkele weken geleden aangeschreven door een communicatiebureau met de vraag of ik zin had om mee te werken aan een nationale campagne mbt kansarmoede. Aangezien deze problematiek me sterk aantrekt heb ik dan ook toegezegd. Ik moest een aantal foto's ter beoordeling opsturen naar hen en gisteren kreeg ik een bevestiging dat ik meega naar de volgende selectieronde. Momenteel zouden er een 30-tal fotografen nog in de running zijn, volgens hun mail.

              Volgens hun schrijven werden er ook tal van professoren aangeschreven om voordrachten en debatten te geven rond dit thema. De officiële lancering van de campagne zou ergens halfweg september gebeuren met fotopublikatie in dag- en weekbladen en televisie.... een rondreizende tentoonstelling en een verkoop per opbod van de gebruikte beelden tvv een goed doel...

              Ik werd gecontacteerd via mijn fotopicsite...
              Heb mijn reactie gewist: vond ze zelf niet OT en een tikje ongepast.
              Last edited by theokus; 22 juni 2007, 15:02.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

                Ik duim voor jou!

                Comment


                • #9
                  Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
                  Ik duim voor jou!
                  maar de kans bestaat altijd dat dat bureau gewoon gratis foto's zoekt
                  --
                  Play Drakensang - a free online mmorpg

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                    maar de kans bestaat altijd dat dat bureau gewoon gratis foto's zoekt
                    Heb ik absoluut geen probleem mee,Fotografen zien dan meestal al de dollartekens in hun ogen...en proberen juridische stappen te ondernemen alsof hun leven er van afhangt.
                    ...zonder camera maak je de beste foto's...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nationale campagne kansarmoede en generische medicijnen...

                      Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                      Fotografen zien dan meestal al de dollartekens in hun ogen....
                      Niet veralgemenen aub... het gaat om een projekt rond kansarmoede en heb niet de minste intenties om hier geld uit te slaan... ware het niet dat de ganse opzet in handen is van de pharma-industrie. Ze spelen heel hard in op de opportuniteit, vandaar ook mijn term "uitverkoren". Indien de beelden echt gebruikt worden om mensen ogen te laten openen, graag dan maar idien de beelden louter gebruikt worden voor reklamedoeleinden dan pas ik gretig. Zolang ikzelf ook geen duidelijkheid heb over het hoe en waarom tast ik voorlopig zelf nog in het duister en heeft het geen zin voorbarige conclusies te trekken.
                      Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

                      Gratis kijkplezier Coming soon

                      Comment

                      Working...
                      X