Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

olympus of sony dsc h9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • olympus of sony dsc h9

    ik sta op het punt om nieuwe camera te kopen maar twijfel tussen olympus sp 550 of de sony dsc h9
    weet een van jullie misschien daar meer over hoe de resultaten zijn of voordelen van de ene of de andere.
    ik heb nu een fuji S5600 die ook goed werkt maar wil eens iets anders proberen twijfel omdat de olympus zijn snelheden zijn ,15 1/2000 en de sony 30 1/4000
    de olympus heeft wel een isowaarde van 5000 denk dat je daarmee niet veel bruikbare foto,s zal opleveren
    Last edited by koen1950; 22 juni 2007, 18:40.

  • #2
    Re: welke ? sony dsc H9 of olympus sp 550

    [I]QUOTE=koentje1950;1451897]ik sta op het punt om nieuwe camera te kopen maar twijfel tussen olympus sp 550 of de sony dsc h9
    weet een van jullie misschien daar meer over hoe de resultaten zijn of voordelen van de ene of de andere.
    ik heb nu een fuji S5600 die ook goed werkt maar wil eens iets anders proberen twijfel omdat de olympus zijn snelheden zijn ,15 1/2000 en de sony 30 1/4000
    de olympus heeft wel een isowaarde van 5000 denk dat je daarmee niet veel bruikbare foto,s zal opleveren[/QUOTE]

    Comment


    • #3
      Re: olympus of sony dsc h9

      een andere tip : nog een klein klein klein beetje sparen en ....
      ga voor een spiegelreflex. Olympus, Nikon, Pentax zelfs Sony beginnen reeds aan zo'n 700€.

      Je zal na een tijdje veel tevredener zijn over je aankoop.

      R
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

      Comment


      • #4
        Re: olympus of sony dsc h9

        ik had al in overweging genomen om een dsrl te nemen namelijk een nikon omdat ik vroeger werkte met nikon f70 en dacht die lenzen zijn compatibel met een digital maar zijn daar geen nadelen aan verbonden anders is het ook zo bij die olympus heb je een 28/504 zoom voor een lens van die omvang moet je al heel diep in de beugel tasten en als je ziet wat die campacts allemaal kunnen wat zou die dsrl meer kunnen dat vraag ik me af kom er nog niet uit

        Comment

        Working...
        X