Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop in Duitsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop in Duitsland

    Hallo.

    Ik ga een Minolta Dimage 7I kopen en heb gemerkt dat deze in Duitsland het goedkoopst is.
    Heeft iemand ervaringen met volgende winkels (voor online bestelling)?

    http://www.diekamera.de/
    http://topfoto-online.de/
    http://www.photo-porst24.de/

    Van de tweede heb ik hier al positieve reacties gelezen.

    Alvast bedankt!

  • #2
    kzou het ook graag weten, mss kan ik daar dan ook eens bestellen...
    http://users.pandora.be/ziod
    DigiCam Shopping help...

    Comment


    • #3
      d8 mijn ook in duitsland te kopen,maar heb hier in belgie iemand gevonden die ze via duitsland of engeland aankoopt en toch ook een heel pak goedkoper is en ook garantie geeft en vervangtoestel enzo

      heb mijn canon s45 gekocht bij www.memoryperfect.com

      schhelde mij 250euro tegenover in de winkels hier

      was alleen geen nederlandstalige handleiding bij maar dat was wnel opgelost

      greetz

      Comment


      • #4
        kijk eens bij www.digitaleyes.de
        ik heb daar zopas mijn fuji s602 van ontvangen.
        service is ook goed (mailtje sturen, en binnen het uur antwoord), levering is tiptop...

        bij topfoto-online.de kan je misschien je bestelling gaan afhalen? die zitten in Duren, vlak bij Aken... wat maar een stukje de grens over is (hangt natuurlijk af van waar je bent). maar je spaart er wel het wachten op + de kosten van de levering mee uit!



        Fujifilm Finepix S602 Zoom + IBM 1Gb microdrive

        Comment


        • #5
          Hallo,
          Mss nog even deze adressen:
          www2.ny-camera.net (is ook duits)
          www.technikdirekt.de
          Van allebij zeer tevreden
          Groeten,
          Yrud

          Comment


          • #6
            Hallo

            Ik heb vorig jaar een dimageX bij gekocht als tweede toestel.
            Mijn fotohandelaar heeft die voor mij in Duitsland besteld, bij minolta zat trouwens een nederlandstalige handlijding bij.

            Comment


            • #7
              hallo stamper, kunt u me mss enkele minolta dimage X of Xi fotokes mailen? bedankt!
              http://users.pandora.be/ziod
              DigiCam Shopping help...

              Comment


              • #8
                Even melden dat ik deze week in Duitsland bij topfoto-online.de in Düren mijn nieuwe Coolpix 5700 ben gaan afhalen voor een goeie 1200 € IBM microdrive 1Gig inbegrepen (speciale actie van Nikon Duitsland tot 31 maart!).

                Geen grote winkel, maar goeie online shop en goeie prijzen. De heer Albert kan trouwens prima Nederlands.

                En voor mij is Düren dichterbij dan pakweg Brugge.
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Ben vandaag bij topfoto geweest voor de Minolta Dimage 7i te gaan afhalen. De heer Albert kan inderdaad goed Nederlands en is nog uitermate vriendelijk ook. Tis inderdaad een klein winkeltje maar de prijzen zijn wel zeer goed.

                  Canon 40D - EF 75-300/4-5.6 IS USM - Sigma EX18-50/2,8 - EX50-150/2.8 - EX70/2.8 MACRO
                  Mijn albums : www.vedeve.be

                  Comment


                  • #10
                    alé Hombre da's toch 250€ goedkoper dan de mijnen verleden jaar in oktober en dan nog die CF van 1GB erbij
                    mooi dealken
                    heb er al veel plezier mee beleefd zenne
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      En hoe zit dat dan met de garantie als je een toestel in Duitsland koopt? Geld die hier dan ook of moet je je toestel terugsturen naar verkoper of naar de verdeler van belgië. Mischien een domme vraag maar toch wel een raadsel voor mij. Groetjes van Frank uit Deurne

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ranchoman
                        En hoe zit dat dan met de garantie als je een toestel in Duitsland koopt? Geld die hier dan ook of moet je je toestel terugsturen naar verkoper of naar de verdeler van belgië. Mischien een domme vraag maar toch wel een raadsel voor mij. Groetjes van Frank uit Deurne
                        Normaal gezien zit er een Europees garantiebewijs bij. Dat wil zeggen: binnendoen bij de dichtstbijzijnde dealer van dat merk en die zal het verder afhandelen.

                        greetz
                        My Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Ik heb een maand geleden een digitale camera in of beter via Duitsland gekocht. Ik had gemerkt dat deze daar idd serieus goedkoper zijn. In mijn geval was/is de camera in België zelfs nog niet verkrijgbaar. Ik wou er zelfs voor naar ginder rijden. Bij mijn zoektocht naar een geschikte (internet)winkel ben ik op www.digitalo.de gestoten. Zij versturen de camera onder rembours en de levertijd was indrukwekkend. Na 5 dagen had ik mijn camera.

                          Ik kan deze site dus aan iedereen aanraden.

                          Comment


                          • #14
                            Dat was nu ook mijn gedacht dat de garantie geen probleem kon zijn. Nu nog eventjes wachten op mijn vakantiegeld en dan een tripje naar duidsland voor een Canon EOS 300D samen met een vriend van mij want die wilt er ook een. Vreselijk bedankt voor de reacties en keep taking pictures.

                            Comment

                            Working...
                            X