Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speedlite 420EX manual

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Speedlite 420EX manual

    Hallo,

    ik heb net een tweedehands Speedlite 420EX gekocht, maar de verkoper had de manual niet meer.
    Kan iemand mij aan de manual helpen, op papier of digitaal, maakt niet uit ?
    Als er andere tips en instructies beschikbaar zijn voor deze flash, alles is welkom.

    Alvast bedankt,

    Patrick Degreef
    Canon G1 + Speedlite 420EX

  • #2
    http://perso.netpratique.fr/michel.martin47/photos/documents/canon420ex/accueil.htm
    Hier vindt je de handleiding, wel de Franse maar t'is redelijk duidelijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Zelf heb ik een Duitse
    handleiding.
    fredje.

    Comment


    • #3
      Gevonden !

      Erg bedankt, hoor.

      Nog een vraagje; overal in de documentatie wordt melding gemaakt van een pre-flash, om de lichtmeting uit te voeren. Bij mijn G1 krijg ik die pre-flash nooit. Is dit nu normaal ?

      Canon G1 + Speedlite 420EX

      Comment


      • #4
        Ik denk dat je dit bedoeld: als je bij de G2 (dus zal ook wel bij de G1 zijn) op het sterretje drukt flitst het toestel om de witbalans in te stellen. Deze wordt vervolgens 'vastgehouden' voor het nemen van de volgende foto.
        Christian D.

        Comment


        • #5
          Patrick, de tijd tussen pré-flash en hoofdflash is zodanig klein dat je deze niet ziet.
          fredje

          Comment


          • #6
            En ik heb dit even opgezocht, je G1 werkt met de 420EX volledig TTL.
            fredje

            Comment


            • #7
              Amai, wat een snelle respons !

              Allemaal erg bedankt voor de info. Het laatste antwoord verrast me eigenlijk een beetje, omdat de info die ik tot nu toe had, mij deed cocnluderen dat de G1 toch de E-TTL mode kon gebruiken.....
              Maar anyway, de flash doet haar werk uitstekend, en mij hoor je niet klagen.

              Nog es bedankt !
              Canon G1 + Speedlite 420EX

              Comment

              Working...
              X