Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's terug op cf zetten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's terug op cf zetten

    Foto's staan terug op cf met een cardreader. Maar ze staan niet in de volgorde die ik wil. Ik
    > heb de foto's al een andere naam geven, maar dat brengt niet op. Op
    > mijn comp staan ze goed, maar eens de cf in mijn camera, neemt hij
    > toch andere volgorde (ik denk op datum)... Is daar nog iets aan te
    > doen?
    Filip Van Moere

  • #2
    Weet er iemand raad?
    Filip Van Moere

    Comment


    • #3
      Wat bedoel je met 'niet in de goede volgorde' ?

      jacques.

      Comment


      • #4
        Niet in de volgorde die ik wil... Ik heb een aantal foto's genomen, maar voor een voorstelling via tv aan een groep van mensen heb ik de volgorde veranderd in de comp. Als ik de foto's terug oplaadt via mijn reader, verandert de volgorde terug in mijn camera...
        Groeten
        Filip Van Moere

        Comment


        • #5
          Hallo,

          Indien je camera de volgorde van de foto's uit de datum en tijd haalt, wat mij logisch voorkomt dan zie ik maar een oplossing dat is alle foto's in de juiste volgorde openen in PS of een ander bewerkigsprogramma en daarna terug saven. Dan zou de tijd voldoende moeten zijn om de volgorde te bepalen dus de eerste foto die je wil laten zien is de eerste die je bewerkt. Logisch gezien is het dan ook de oudste en zal dus eerst getoond worden.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Ik denk dat hij de datum gebruikt waarop de foto is genomen!
            Filip Van Moere

            Comment

            Working...
            X