Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongelooflijk !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ongelooflijk !!!

    Op deze site :www.chinaeagora.com zou de Nikon D2HS slechts 510 euro kosten tegenover in België 3200 euro .
    Dit is bijna niet te geloven .

  • #2
    Re: Ongelooflijk !!!

    Ongelofelijk? Bijna niet te geloven? Gewoon NIET geloven is 't beste

    Comment


    • #3
      Re: Ongelooflijk !!!

      Bwa goedkoop ... 510 euro voor lucht vind ik wel duur hoor

      Zou niet teveel waarde hechten aan deze shop.
      Gravity Sucks ....

      Comment


      • #4
        Re: Ongelooflijk !!!

        Kopen via deze site zou ik zeker niet doen maar is deze camera in een doorsnee winkel in China dan niet zo duur ?

        Comment


        • #5
          Re: Ongelooflijk !!!

          "if it seems too good to be true, it probably is ... "

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: Ongelooflijk !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
            Kopen via deze site zou ik zeker niet doen maar is deze camera in een doorsnee winkel in China dan niet zo duur ?
            Ik meen te weten dat camera's in Zuid-Oost Azië (Thailand, Maleisië...) doorgaans goedkoper zijn. Voor China weet ik het niet, maar het lijkt logisch van wel.
            Heeft ook te maken met transportkosten en invoerrechten en dergelijke natuurlijk. Het is natuurlijk ook zo dat de doorsnee Chinees niet met een D2H gaat rondlopen denk ik
            Soms komen camera's uit Azië hier wel op de markt wat men dan de "grijze markt" noemt. Daar zijn dan bv geen Nederlandse handleiding en dergelijke bij.

            Op eBay vindt je ook vaak aanbiedingen vanuit Hongkong, op zich is daar niets mis mee, maar je moet er wel de transportkosten en invoerrechten nog bijtellen.

            Comment


            • #7
              Re: Ongelooflijk !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
              Dit is bijna niet te geloven .
              Geloof het dan ook niet!! 510€ in de vuilbak.

              Comment


              • #8
                Re: Ongelooflijk !!!

                Maar ben net gaan kijken, als het bedrog is dan is het wel goed gedaan, die site bevat enorm veel items en info Niemand hier een 350 euro teveel om eens een D2Xs te proberen ?

                Comment


                • #9
                  Re: Ongelooflijk !!!

                  Canon 5D staat 100€ goedkoper dan de 30D, er vallen hier koopjes te doen mensen !!, een 5D voor 400€, niet twijfelen !!

                  Een Online shop in China waarvan het emailadres ook nog een hotmail adres is.

                  Ziet er héél professioneel uit en is waarschijnlijk volledig te vertrouwen, je kan misschien direct een Sony Vaio notebook bijbestellen, kost ook maar 400€

                  zucht.

                  Mensen toch, trap daar niet in, dit is ON-MO-GE-LIJK !
                  Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ongelooflijk !!!

                    Namaak?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ongelooflijk !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk bericht
                      Namaak?
                      Omgebouwde Holga's
                      ______
                      www.vue.photo

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ongelooflijk !!!

                        Je moet de whois informatie van zijn .com registratie eens nakijken !
                        Die is hilarisch op zijn minst, het domein is geregistreerd met als administratief contact met telefoonnummer 010 12345678 ... héél betrouwbaar dus.

                        Gewoon negeren, dit is pure oplichterij, niet meer niet minder.

                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ongelooflijk !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                          Je moet de whois informatie van zijn .com registratie eens nakijken !
                          Die is hilarisch op zijn minst, het domein is geregistreerd met als administratief contact met telefoonnummer 010 12345678 ... héél betrouwbaar dus.

                          Gewoon negeren, dit is pure oplichterij, niet meer niet minder.

                          Mark
                          Interessant ! waar vindt je die info ?

                          thx

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ongelooflijk !!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            Je moet de whois informatie van zijn .com registratie eens nakijken !
                            Die is hilarisch op zijn minst, het domein is geregistreerd met als administratief contact met telefoonnummer 010 12345678 ... héél betrouwbaar dus.

                            Gewoon negeren, dit is pure oplichterij, niet meer niet minder.

                            Mark
                            Heyyy...
                            Dat is mijne telefonnr... a nee, toch niet.
                            Bij mij staan er geen puntjes achter
                            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ongelooflijk !!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                              Ik meen te weten dat camera's in Zuid-Oost Azië (Thailand, Maleisië...) doorgaans goedkoper zijn. Voor China weet ik het niet, maar het lijkt logisch van wel.
                              Heeft ook te maken met transportkosten en invoerrechten en dergelijke natuurlijk. Het is natuurlijk ook zo dat de doorsnee Chinees niet met een D2H gaat rondlopen denk ik
                              Soms komen camera's uit Azië hier wel op de markt wat men dan de "grijze markt" noemt. Daar zijn dan bv geen Nederlandse handleiding en dergelijke bij.

                              Op eBay vindt je ook vaak aanbiedingen vanuit Hongkong, op zich is daar niets mis mee, maar je moet er wel de transportkosten en invoerrechten nog bijtellen.
                              Ik ga regelmatig naar Thailand, heb daar al veel winkels afgeschuimd om te zien of er een groot verschil zit ... Ik moet u teleurstellen, veel goedkoper zijn Nikon spullen daar niet. Er mag dan al made in Thailand opstaan, Nikon bepaalt z'n prijzen waarschijnlijk mondiaal. Grote verschillen kunnen enkel als de lokale taxen zeer laag zijn of door een gunstige wisselkoers. Taxen op electronica zijn in Thailand zijn vandezelfde grootorde als in Belgie. Soms zie je daar in grote winkels prijzen die zo'n 20% lager zijn dan hier. Als je dan eens goed informeert blijkt dat je dan enkel 1 jaar garantie krijgt in Thailand, wil je wereldwijde garantie betaal je een stuk meer en ligt de prijs even hoog als hier. Voor het moment staat de Baht (Thaise munt) ook niet super gunstig voor ons Euro mensen. Al ga ik regelmatig naar Thailand en zou ik bij problemen terug naar de winkel kunnen gaan toch koop ik m'n Nikon spullen liever hier. Het begrip garantie is in Thailand iets wat ze nog niet zo goed begrijpen. Ik heb al een paar slechte ervaringen achter de rug op dat gebied.

                              Comment

                              Working...
                              X