Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Beukelaer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Beukelaer

    pentax net terug van sensorcleaning . Prachtig hé die service.
    Maar doen ze dit ook gratis als het fototoestel buiten garantie is ?
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

  • #2
    Re: De Beukelaer

    Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
    pentax net terug van sensorcleaning . Prachtig hé die service.
    Maar doen ze dit ook gratis als het fototoestel buiten garantie is ?
    Denk ik niet. Stuurde je de camera gewoon binnen via de kleinhandel?

    Wim
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

    Comment


    • #3
      Re: De Beukelaer

      mmm Jullie hebben goede ervaringen met de Beukelaer ?
      Ik neem aan dat er dan de Belgische tak wordt bedoeld of niet soms ?

      Ik heb zelf persoonlijk niet zulke hele goede ervaringen met de Nederlandse tak van de Beukelaer, dan bedoel ik vooral op het communicatieve vlak.

      Technisch geen echte klagen, mijn K10D is terug geweest vanwege focus problemen en overmatig ruisen. Nieuwe camera terug gekregen, met de oude kappen. Al duurde dat wel meer dan een maand, daardoor een aantal malen met mijn oude Nikon moeten werken helaas(lenzen al weg gegeven had alleen nog een 50mm...).

      Maar als ik mijn sensor zou willen laten schoonmaken kan ik dus gewoon langs rijden bij de Beukelaer ? Als dat zo is, dan stap ik binnenkort even in de auto denk ik

      Comment


      • #4
        Re: De Beukelaer

        De Beukelaer heeft m.i. in 't begin dat ze Pentax verdeelden wat moeite gehad om de zaken op het goede spoor te krijgen. Welke daarvoor de reden was is me onbekend, maar 't zal zeker niet allemaal aan de mensen bij De Beukelaer gelegen hebben. Ik kan me inbeelden dat de kleinhandel niet zo makkelijk te overtuigen was Pentax te herwaarderen, dat het verlies van een merk als Nikon mss ook gevolgen had voor het personeelsbestand, dat de integratie van voormalig Pentax service personeel ook niet zo evident was (voor zover er een integratie gebeurde), etc... Dat de website blijkbaar niet onder hun controle zat zal ook niet geholpen hebben...

        Intss heb ik een stuk positievere contacten gehad, en lijkt ook de kleinhandel meer gemotiveerd om Pentax producten te splijten (daar zal DB ook wel voor iets tss zitten).

        Wim
        Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

        Comment


        • #5
          Re: De Beukelaer

          Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini Bekijk bericht
          Denk ik niet. Stuurde je de camera gewoon binnen via de kleinhandel?

          Wim
          ja via de kleinhandel
          Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

          Comment


          • #6
            Re: De Beukelaer

            Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
            ja via de kleinhandel
            Ah dat kan ja
            Ik heb maar zo'n blaas geval gekocht


            Owja ben trouwens vandaag door De Beukelaer gebeld
            Naar aanleiding van een aantal mails over en weer, en een bestelling bij Kamera Express voor wat lensdoppen en een teleconverter.

            Ze vroegen melde even dat de bestelling die ik had geplaatst bij Kamera-Express nu binnen was gekomen en dat er wat fout was gegaan(27 April !!!).
            Maar toen melde ze dat het ging om het volgende:

            1x Front lens dop 49mm met artikel numer: 31491
            1x Front lens dop 52mm met artikel nummer: 31515
            1x Achter lens dop met artikel numer: 31006
            1x tele converter

            En dat klopt niet
            Het moet zijn:

            3x Front lens dop 49mm met artikel numer: 31491
            2x Front lens dop 52mm met artikel nummer: 31515
            4x Achter lens dop met artikel numer: 31006
            1x tele converter

            Maar ze gaan nu bellen met Kamera-Express
            Dus is positief
            Owja ze belde ook, om er voor te zorgen dat er niet 'weer' negatieve publiciteit op het Internet verscheen :P

            Comment


            • #7
              Re: De Beukelaer

              Oorspronkelijk geplaatst door Priyantha Bleeker Bekijk bericht
              1x tele converter
              Neem me m'n nieuwsgierigheid niet kwalijk, maar om welke TC gaat het hier? 't Kan handig zijn te weten welke TCs er nog makkelijk te verkrijgen zijn. Ik heb er zelf een hele reeks, maar enkel de Sigma EX is recent nieuw gekocht...

              Oorspronkelijk geplaatst door Priyantha Bleeker Bekijk bericht
              Owja ze belde ook, om er voor te zorgen dat er niet 'weer' negatieve publiciteit op het Internet verscheen
              Tja, onze schrijfsels hier hebben meer impact dan we soms beseffen terwijl we "in het heetst van de strijd" onze frustraties luchten...

              Over De Beukelaer, zoals ik al zei, lijkt me na een nogal onduidelijke periode de aanlevering van Pentax gerief en gerelateerde diensten toch in elk geval genormaliseerd, en da's maar goed ook.

              Wim
              Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

              Comment

              Working...
              X