Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

    Zaterdag had in de Lotto-Arena het Europees Kampioenschap boksen plaats. Eens wat anders dan concerten! Opnamen bij 1600 ISO met Canon 5D en 1D Mark II N. Het eerste shot toont de verliezende Italiaan een fractie van een seconde nadat hij een mokerharde slag op de rechterkant van zijn hoofd heeft gekregen heeft gekregen van 'Sugar', de winnaar. Het zal de beslissende slag blijken, want je ziét op deze foto gewoon het licht uitgaan in het gezicht van de Italiaan, terwijl hij voorover zwijmelt, om daarna languit achterwaarts neer te ploffen. Ook de ref op de achtergrond wéét al dat het afgelopen is. Het tweede shot toont de verliezer van de match even later, strike op het canvas. Hij bleef een kwartier uitgeteld en hield een lichte hersenschudding aan de klap over. En mijn camera's en lenzen... die zaten onder het rondvliegend zweet van de kampers.










    Last edited by Concertfoto; 11 juni 2007, 21:57.

  • #2
    Re: Night of the Fight - Europees Kampioenschap boksen

    not my game, maar zeker en vast een knappe reportage!

    Comment


    • #3
      Re: Night of the Fight - Europees Kampioenschap boksen

      Foto 1 en 2 vind ik knap! Vooral wat betreft compositie en belichting (jammer dat die spetters niet te zien zijn op je lens) Dat is trouwens toch niet "onze Sugar" hè? Boksen is ook helemaal niet mijn ding overigens. Vroeger in de tijd van Mohammed Ali en ik toen regelmatig bij mijn oma (toen zo'n 70 jaar en 1.50m hoog) ging logeren moest ik altijd midden in de nacht mijn bed uit om samen met haar de wedstrijd te gaan kijken. Ali was haar held!! Gr, Paul
      M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

      Comment


      • #4
        Re: Night of the Fight - Europees Kampioenschap boksen

        Knappe reeks, op die 1e zie je indd het licht uitgaan bij die kerel.
        http://blackletterday.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Re: Night of the Fight - Europees Kampioenschap boksen

          Oorspronkelijk geplaatst door Flotootje Bekijk bericht
          Foto 1 en 2 vind ik knap! Vooral wat betreft compositie en belichting (jammer dat die spetters niet te zien zijn op je lens) Dat is trouwens toch niet "onze Sugar" hè? Boksen is ook helemaal niet mijn ding overigens. Vroeger in de tijd van Mohammed Ali en ik toen regelmatig bij mijn oma (toen zo'n 70 jaar en 1.50m hoog) ging logeren moest ik altijd midden in de nacht mijn bed uit om samen met haar de wedstrijd te gaan kijken. Ali was haar held!! Gr, Paul


          Sugar = voluit: Osei Bonsu Sugar Jackson uit Antwerpen en de Italiaanse bokser is Cristian de Martinis. Het was zijn dagje niet.
          Al die witte stippen in het beeld zijn zweetspetters. Tijdens deze opname heb ik een flinke portie gehad.
          Nog meer van onze beelden van deze 'Night of the Fight' op www.sportpaleis.be
          Last edited by Concertfoto; 11 juni 2007, 18:59.

          Comment


          • #6
            Re: Night of the Fight - Europees Kampioenschap boksen

            Als ik je gerespecteerde collega zijn stijl mag volgen: If you can't dazzle them with brilliance, baffle them will bull****
            Last edited by ajuin; 11 juni 2007, 20:40.

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #7
              Re: Night of the Fight - Europees Kampioenschap boksen

              Was echt wel een zotte match.
              Ik heb de beelden gezien op TV van die match en kvond het echt overdreve!
              Prachtig in beeld gebracht!
              SHARPimages.be

              Comment


              • #8
                Re: Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

                Knappe reeks. zeker de eerste.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment


                • #9
                  Re: Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

                  'Sport' kan toch mooi zijn .... de Martinis ligt nog altijd in't ziekenhuis en de dokters raden hem aan om te stoppen met 'sport' :-)

                  Soit, mooie foto's inderdaad
                  www.YourConcertShots.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

                    Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                    'Sport' kan toch mooi zijn .... de Martinis ligt nog altijd in't ziekenhuis en de dokters raden hem aan om te stoppen met 'sport' :-)

                    Soit, mooie foto's inderdaad
                    Inderdaad, "mooie" opnamen van een middeleeuwse slachtpartij.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Inderdaad, "mooie" opnamen van een middeleeuwse slachtpartij.

                      Tja, die jongens doén dat gewoon heel graag; ze leven voor hun sport. En er is niemand die hen verplicht om mee te doen, natuurlijk.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                        Tja, die jongens doén dat gewoon heel graag; ze leven voor hun sport. En er is niemand die hen verplicht om mee te doen, natuurlijk.
                        C'est ça!


                        Aan de reacties in deze topic te zien zit iedereen al direct volledig in de sfeer van de kamp, dus meer dan geslaagd, die foto's!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

                          knappe pijnlijke reeks. Je moet er maar plezier in hebben. Gelukkig voor onze sugar is hij sugar niet. Hij zou z'n werk hier op bd vaak niet kunnen doen denk ik.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

                            Really has to be the name

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #15
                              Re: Night of the Fight - Antwerpse 'Sugar' wordt Europees bokskampioen

                              Oorspronkelijk geplaatst door snarfie Bekijk bericht
                              knappe pijnlijke reeks. Je moet er maar plezier in hebben. Gelukkig voor onze sugar is hij sugar niet. Hij zou z'n werk hier op bd vaak niet kunnen doen denk ik.
                              De boksende Sugar heeft blijkbaar een stevig incasseringsvermogen. Hij loopt dan ook iedere dag zo'n 20 km als conditietraining. En gisteren zat hij in een talkshow op tv, bij Ben Crabbé. Da's pas afzien...

                              Comment

                              Working...
                              X