Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon View 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon View 6

    http://www.dcviews.com/press/NikonView_60.htm

    alé voor ons nog een maand wachten
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    heb hem daar toch kunnen downloaden hoor

    Comment


    • #3
      Wat kun je met Nikon view doen. Heb het programma ook maar nog nooit gebruikt ?

      Jean.
      35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

      Comment


      • #4
        hoe heb je dat gedaan Phille ?
        ik probeerde via USA maar mijn serienr werd niet aanvaard
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dirtyharry71
          http://www.dcviews.com/press/NikonView_60.htm

          alé voor ons nog een maand wachten
          Wel belachelijk dat wij nog een maand moeten wachten. De reden : NView bevat een upload mogelijkheid. Bij de US versie is dat naar een US site (Nikon-net in de US), bij de EU versie is dat naar een andere site (Fotoshare of zoiets, dacht ik). Blijkbaar is die EU site nog niet klaar ?
          Waarom steken ze die upload-parameters niet gewoon ergens in een config-fileke ipv in de software te hardcoden. Nu moeten wij nog weken wachten op de écht belangrijke verbeteringen van NView, t.w. eindelijk deftige kleuren/resolutie bij het displayen van NEF bestanden.

          Phille: tell us .

          Henk

          Comment


          • #6
            wel, euhh gewoon mijn body gepakt en de serienr ingetikt, da ging vanzelf ???

            moet ik de file anders op een van m'n servers zetten ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Phille
              wel, euhh gewoon mijn body gepakt en de serienr ingetikt, da ging vanzelf ???
              moet ik de file anders op een van m'n servers zetten ...
              Hmmm.. dat zou dan ineens wel bewijzen dat die D100's die ze bij AC-Foto verkopen eigenlijk grijze imports zijn ??? Ik ga vanavond eens proberen met het serienr van de mijne...

              Henk

              Comment


              • #8
                wel Henk, ik heb toch een officiëel bewijs v.d. duitse invoerder in m'n doos zitten want ik heb er speciaal naar gevraagd ...

                Hier downloaden ik laat 'em een paar dagen staan, is 36MB. Waarschijnlijk moet je v5.xx eerst de-installeren ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Phille
                  wel Henk, ik heb toch een officiëel bewijs v.d. duitse invoerder in m'n doos zitten want ik heb er speciaal naar gevraagd ...
                  Nu je het zegt... Die heb ik ook, dus het kan inderdaad geen grijze import zijn. Misschien denken de Amerikanen dat Duitsland bij hen hoort. Not!

                  Henk

                  Comment


                  • #10


                    Mersiekes voor de link...

                    Groetjes,
                    M.
                    Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
                    Olympus E-PL2 + 14-150.

                    Comment


                    • #11
                      bij mij lukte het ook niet en heb ook mijn serienummer ingegeven
                      raar he Phille kun je hem voor mij ook eens op een server zetten a.u.b.
                      groetjes Luc

                      heb het gevonden bedankt Phille
                      NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

                      Comment


                      • #12
                        bedankt voor de link Phille
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Hartelijk bedankt Phille
                          Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Plimsol
                            Wat kun je met Nikon view doen. Heb het programma ook maar nog nooit gebruikt ?

                            Jean.
                            foto's beheren, van je camera importeren, archiveren, bewerken met een keuzeprogramma of het nikon edit programma enz...
                            persoonlijk gebruik ik het ook niet veel

                            Comment


                            • #15
                              Dank u.

                              Jean
                              35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

                              Comment

                              Working...
                              X