Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto.com

    Goeiemiddag

    gistern was mijn vriendin 21 jaar. Daarom groot feest en ideaal moment voor wat te experimenteren met mijn 400d. Nu heb ik redelijk wat foto's (geen hoogstandjes) en wil ik die laten afdrukken op www.foto.com

    als ik al mijn foto's upload krijg ik zeer korrelige en wazige foto's op internet te zien. Ook foto.com waarschuwt me dat mijn kwaliteit te laag is.

    Toch raar als je op de hoogste kwaliteit fotografeert ?

    Iemand al gelijkaardige stoten tegengekomen ? Of betere fotodiensten beschikbaar ?

    mvg olivier
    BD1570BE CALUWIER OLIVIER
    fotoblog:http://oliviercaluwier.wordpress.com
    please visit me at www.studioo.eu interior design - visualisations

  • #2
    Re: foto.com

    Kan je de foto's eens openen in bv PS en dan eens bij afbeeldingsgroote de pixels aflezen ? Meestal is die software van de printservice wel ok hoor. Ben je zeker dat je de beste kwaliteit ingesteld hebt op je toestel ?

    Comment


    • #3
      Re: foto.com

      Hoi ,

      Ben zeer tevreden van foto.com ... maar ik vermoed ook dat je toestel niet juist stond ingesteld ???

      Groeten
      Pat

      Comment


      • #4
        Re: foto.com

        Deze vraag heeft niets met "software te maken.
        Daarom verplaatsing naar een meer toepasselijk forumonderdeel

        mvgr
        Mod Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

        Comment


        • #5
          Re: foto.com

          Heb al regelmatig foto's van de 400D naar foto.com gestuurd en dat waren hele mooie foto's.
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #6
            Re: foto.com

            Oorspronkelijk geplaatst door caluwier Bekijk bericht
            Goeiemiddag


            als ik al mijn foto's upload krijg ik zeer korrelige en wazige foto's op internet te zien. Ook foto.com waarschuwt me dat mijn kwaliteit te laag is.

            Toch raar als je op de hoogste kwaliteit fotografeert ?

            Iemand al gelijkaardige stoten tegengekomen ? Of betere fotodiensten beschikbaar ?

            mvg olivier
            Zoals eerder al gevraagd werd: wat is de afbeeldingsgrootte van je foto's ? Heb je ze eerst ge-resized ofzo ?
            Op welke grootte wil je die foto's laten afdrukken ?
            Fotolog -DevLog

            Comment


            • #7
              Re: foto.com

              Ik heb dit ook voor met firefox als browser.
              Daarom geburik ik internet explorer voor foto.com, dan werkt het wel goed...

              Je moet eens goed kijken als hij de beelden aan het verzenden is.
              Je hebt zo'n balkje met daarin het aantal kb's, als deze te klein zijn volgends het aantal kb's die uw foto's hebben, klopt het niet ...
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment

              Working...
              X