Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evanescence

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Evanescence

    Speciaal op verzoek van BD-lid Echelon: hier is de loeiharde bende van Evanescence. Moeilijke shoot, want nogal eentonig licht.








  • #2
    Re: Evanescence

    3 mooie
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Evanescence

      Thanks. En voor Echelon: nog meer van dattum op www.concertpix.be bij 'Recent Concerts', voorbij 'The Who' klikken.

      Comment


      • #4
        Re: Evanescence

        knappe en vooral expressieve prentjes.

        't Lijkt me wel dat je nogal gefotosoept hebt met de laatste foto, of vergis ik me hier? Een beetje teveel met levels / curves gespeeld (reden waarom ik denk: erg donkere achtergrond en toch zo'n witte tanden + uitgebrande arm)
        www.festivalnoise.be
        http://www.timmyhaubrechts.be

        Comment


        • #5
          Re: Evanescence

          Moeilijke shoot... maar mooi resultaat. De 2e spreekt me zeker aan. Ook de 3e toont mooie emotie.

          Comment


          • #6
            Re: Evanescence

            Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
            knappe en vooral expressieve prentjes.

            't Lijkt me wel dat je nogal gefotosoept hebt met de laatste foto, of vergis ik me hier? Een beetje teveel met levels / curves gespeeld (reden waarom ik denk: erg donkere achtergrond en toch zo'n witte tanden + uitgebrande arm)
            Aan dit beeld is inderdaad nogal wat post-processing gebeurd, wegens het zeer harde licht op het moment van de opname. Levels bijgesteld + doordrukken van arm. Hét criterium om een beeld dat eigenlijk fototechnisch niet echt goed te krijgen is, toch te gebruiken, is de expressie. Soms is technische onvolkomenheid dan weer net de reden waarom we een beeld bijhouden. Zie het voorbeeld van Depeche Mode op onze site (www.concertpix.be), (bij Int'l Artists) waar een enorme lens-flare de hele foto goed maakt. Dat is trouwens de reden waarom ik NOOIT een zonnekap gebruik.

            Comment


            • #7
              Re: Evanescence

              Bedankt voor het posten van de foto's
              3 mooie shots hoor, chapeau ! Spijtig da'k mijn fotomateriaal niet kon meebrengen, want dat was toch nooit door de security geraakt..nogal goed dat er toch precies altijd wel iemand van BD op zo'n evenement rondloopt he
              Canon EOS 40D - Canon EF 100-400mm F:4.5-5.6 L IS USM - Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM

              Comment


              • #8
                Re: Evanescence

                Oorspronkelijk geplaatst door echelon Bekijk bericht
                Bedankt voor het posten van de foto's
                3 mooie shots hoor, chapeau ! Spijtig da'k mijn fotomateriaal niet kon meebrengen, want dat was toch nooit door de security geraakt..nogal goed dat er toch precies altijd wel iemand van BD op zo'n evenement rondloopt he
                Graag gedaan, enne... de camera was zeker niet binnengeraakt, die avond, want de security had opdracht van het Evanescence-management ALLE camera's af te nemen. De zangeres is allergisch aan flitslampen, schijnt het. Er werden dus tientallen camera's (zie foto hierbij) bij de vestiaire gedeponeerd én nog eens tientallen uit het publiek geplukt...

                Comment


                • #9
                  Re: Evanescence

                  blijkbaar wou er ook iemand foto's nemen met een bus deoderant.
                  WWW.JOPIX.BE
                  Just one click away...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Evanescence

                    Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                    blijkbaar wou er ook iemand foto's nemen met een bus deoderant.

                    Deodorant? Da's de nieuwe sleutelgatcamera van Minox!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Evanescence

                      man man, had ik graag bij geweest!

                      Gelukkig dan toch weer mooie foto's

                      Een voorkeur voor foto 3

                      Comment


                      • #12
                        Re: Evanescence

                        Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
                        man man, had ik graag bij geweest!

                        Gelukkig dan toch weer mooie foto's

                        Een voorkeur voor foto 3
                        Graag gedaan, Mac! Er staan nog wat extra's op de site van het Sportpaleis:

                        Comment


                        • #13
                          Re: Evanescence

                          Ja houd nou maar op Nu vind ik het helemaal jammer dat ik er niet bij was

                          Comment

                          Working...
                          X