Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duel 1477

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Duel 1477




  • #2
    Re: Duel 1477

    De eerste lijkt een movie still uit lord of the rings... Het beeld heeft diepte en spanning in zich.
    De compo van het tweede beeld vind ik minder, centrale knoop en minder interessante achtergrond.

    Smt.
    Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Duel 1477

      ... die 1e is supervet
      Scotty... beam me up !!!

      Comment


      • #4
        Re: Duel 1477

        kwijl kwijl kwijl ... ik wil oek zo'n fotokes kunne trekke
        Nikon D80 + 18-135 f3.5-5.6 + sigma 50-150 f2.8 + 50 f1.8 + AFD80-200 f2.8 + sb600 + veel geduld
        Professionele fotografie is duur ... kijk maar naar de flitsboetes ...

        Comment


        • #5
          Re: Duel 1477

          toffe compo's/momenten!!! Jammer bij de tweede dat ze beide strijdlui niet even scherp zijn.
          De eerste daarentegen, met die rook erbij Hou een plaatsje vrij in de hof aub

          Comment


          • #6
            Re: Duel 1477

            Die eerste is gewoonweg bangelijk !!!!

            Groetjes
            Kiona

            Comment


            • #7
              Re: Duel 1477

              bedank voor de complimenten

              @ summit, in vergelijking met de eerste is de tweede braafjes maar was allang blij dat ik maar een paar hoofdjes in het vizier had, wou ook een andere compo proberen, maar kreeg dan te weinig zwaard van de scherpe persoon in beeld

              @FouteFoto
              waarom zou jij dat niet kunnen, je was er toch ook... zoeken naar wat zich in het veld afspeelt en dan fotograferen

              @yowan-kenobi, dat beide strijders niet even scherp zijn vond ik nu juist beter, maar ja gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening anders zou het maar saai zijn om te fotograferen

              Comment

              Working...
              X