Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding

    Fotografie interesseert me zeker wel, 't enige probleem is dat ik er niet veel van bak . Dus dacht ik zo: ik zoek een opleiding, dan komt het er echt van en dan leer ik sneller bij dan op m'n eendje (das al kapot van toen ik leerde zwemmen).

    Weten jullie interessante (avond)opleidingen in de buurt van Antwerpen/St. Niklaas?

    Of is het geen goed idee om een opleiding te volgen. Wegens zeer druk leven moet ik echt wel dingen opzijschuiven om een nieuwe hobby in te passen, als er dan een opleiding aan hangt moet dit wel hé.

    Graag jullie reacties/mening

    Koen
    ...iter est meta

  • #2
    Re: Opleiding

    In Antwerpen kan je o.a. terrecht op de Paardenmarkt of op het Eilandje voor een avondopleiding. Beiden goed bereikbaar via openbaar vervoer.

    Ik volg les in het TNA (Techniicum Antwerpen Noord)

    Regelmatig deelnemen aan de BD Shooting Days is ook uitermate educatief & een niet te missen ervaring (tip: zie signature )

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding

      hang arround koen!

      velen steken hier op BD meer op dan ze ooit
      in een opleiding zouden doen.

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Opleiding

        Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
        hang arround koen!

        velen steken hier op BD meer op dan ze ooit
        in een opleiding zouden doen.

        mm
        Ik heb hier inderdaad al enorm veel opgestoken (zal moeten oppassen voor de verslaving waar de meesten hier blijkbaar al aan vast hangen )

        Toch lijkt een basisopleiding mij interessant om goed op weg te geraken.
        ...iter est meta

        Comment


        • #5
          Re: Opleiding

          Maar er is een probleem:
          Hoe langer je hier rondhangt hoe meer het stilaan hopeloos lijkt om goeie foto's te maken
          De pareltjes die hier passeren lijken hoe langer hoe meer onbereikkbaar...
          ...iter est meta

          Comment

          Working...
          X