Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70s

    Hallo,

    Ik heb een D70s en heb deze via internet gekocht bij Dotcamera in Hongkong bijna 2 jaar geleden.nu blijft mijn spiegel hangen.Ik heb zo ens rondgehoord bij Foto Nelissen en Grobet en daar hebben ze me een adres gegeven in Brussel:Procib of zoiets Bourgetlaan 50,1130 evere;kent iemand deze hersteldienst of is er een ander goed adres en wat gaat zoiets herstellen ongeveer kosten,
    Groetjes:

  • #2
    Re: D70s

    De volledige gegevens van dit bedrijf zijn te vinden op
    http://procirep.online.fr/procirep-b..._nl/index.html

    Heb zelf nog geen ervaring met deze hersteldienst, maar het is blijkbaar een officiële nikon hersteller.

    groeten,

    Nick.

    Comment


    • #3
      Re: D70s

      is bij mijn weten de enige officiele belgische en franse hersteller voor nikon
      Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

      Comment


      • #4
        Re: D70s

        Procirep zit in hetzelfde gebouw als Nikon. Als je je toestel persoonlijk aflevert maken ze direct, en gratis, een kostenbestek op. Mijn toestel is momenteel ook in herstelling en ik heb het ook op deze manier gedaan : het is zoveel sneller dan via je dealer, en je weet direct wat het je gaat kosten.

        mvg

        Comment


        • #5
          Re: D70s

          Verplaatst naar geschikter forum . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: D70s

            Zeker betrouwbare en snelle service. Was wel wat anders dan laat ons zeggen 6-12 maand geleden, maar ze hebben hun achterstand ingehaald en doen het nu goed. Onlangs de scherpstelling hersteld van m'n D200: 2 dagen.
            Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
            MySite - All your base are belong to us - What you say

            Comment

            Working...
            X