Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

info 10D Aachen (AC foto)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • info 10D Aachen (AC foto)

    howdie, vandaag even weest shoppen in Aachen.
    Volgens Henry (spreekt nl) zijn er 15 10D's op stock, en al 23 de deur uit ... snelle jongens, hij ligt er op 2099 euro dacht ik ... (zal niet beste koop zijn).

    De D100 loopt naast de 10D het best van de plank en is 200 euro gedaald in prijs...

  • #2
    hey Phille,

    in welke winkel was dat?
    Aachen is een vaste bezoekplaats voor mij, maandelijks )

    dus als er winkel tips zijn, stuur maar deze kant uit !


    thx,
    Foert
    Fujifilm Finepix S602 Zoom + IBM 1Gb microdrive

    Comment


    • #3


      ik heb er dit jaar m'n spullen gekocht. tot hiertoe tevreden over de klantenbehandeling, prijzen, etc... ligt in het centrum, adres op website. Winkel met redelijke stock, Henry spreek degelijk nederlands.
      Prijzen schillen enkele euro's met internet (webwinkel).

      Het blijven duitsers/nederlander, maw vrij direct, dus ik denk niet dat een uurtje 'lullen' echt kan (redelijke drukke winkel' maar je krijgt wel genoeg uitleg, je kan een en ander proberen, enz...

      Naar het schijnt zou topfoto in Keulen ook zeer goed zijn, maar voor mij is Aken slechts 90 km rijden, en tov hier heb ik toch interessante prijzen voor de meeste zaken.

      Grappig genoeg is bv een extra batt voor de D100 hier in de lokale fotozaak 9 euro goedkoper ??? Tip blijft, kijk en vergelijk.

      Comment


      • #4
        heb je al eens gekeken op http://www.newcam24.de ? 1830 euro is de laagste prijs die ik op internet gevonden heb.

        Dit is een betrouwbare zaak. Ik heb er voor enkele maanden een SONY DSC-F707 gekocht.



        Originally posted by Phille


        ik heb er dit jaar m'n spullen gekocht. tot hiertoe tevreden over de klantenbehandeling, prijzen, etc... ligt in het centrum, adres op website. Winkel met redelijke stock, Henry spreek degelijk nederlands.
        Prijzen schillen enkele euro's met internet (webwinkel).

        Het blijven duitsers/nederlander, maw vrij direct, dus ik denk niet dat een uurtje 'lullen' echt kan (redelijke drukke winkel' maar je krijgt wel genoeg uitleg, je kan een en ander proberen, enz...

        Naar het schijnt zou topfoto in Keulen ook zeer goed zijn, maar voor mij is Aken slechts 90 km rijden, en tov hier heb ik toch interessante prijzen voor de meeste zaken.

        Grappig genoeg is bv een extra batt voor de D100 hier in de lokale fotozaak 9 euro goedkoper ??? Tip blijft, kijk en vergelijk.
        CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

        Comment


        • #5
          Mooie prijs maar: "noch nicht lieferbar"

          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment

          Working...
          X