Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoom magazine (spijtig)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zoom magazine (spijtig)

    nu heb ik het blad zoom gevonden in de carrefour, 't is een schitterend bled met veel interessante dingen maar het schijfje dat erbij zit met tips, cursussen, demo's en freeware is een DVD schijfje, aangezien ik geen dvd speler heb ben ik er dus niets mee (ik ben ook niet geschikt een dvd speler aan te schaffen aangezien ik dat voor niets nodig heb), vind ik toch wel een beetje van een minpunt aangezien er toch nog veel mensen zijn die geen dvd speler hebben.

    moest er iemand het schijfje willen hebben en in de buurt van De Pinte woon mag hij het altijd komen halen, anders gebruik ik het wel als onderlegger.

    op de dvd staat hetvolgende :
    cursussen
    abview
    acd videomagic
    adsee 5.0
    adsee powerpack 5.0
    advanced gif animator
    al picture utility
    aktus
    avd video processor
    catvids
    cinematograph
    compupic 6.21
    cyberlink powerdirector pro 2.5
    cyberlink powerdvd xp 4.0 trial
    enzoverder
    ook software om dvd om te zetten naar .avi .mpeg .svcd
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

  • #2
    Ik heb het blad een week of 2 geleden ook gekocht, zat met hetzelfde probleem, maar kon het schijfje op het werk wel uitlezen en...., ik was niet onder de indruk. Eigenlijk zoals bij zoveel van dit soort schijfjes bij bladen is het allemaal freeware of zijn het probeerversies.

    Het blad zelf vind ik wat oppervlakkig en voor mij stond er iets teveel over filmen in, maar dat is persoonlijk he...

    Groeten, Eric
    Groeten, Eric

    Nikon Coolpix 8800
    Fuji S602 Zoom

    Comment

    Working...
    X