Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spa Italia 2007

    Vandaag foto's op Spa Francorchamps gemaakt.

    Beetje jammer van het bewolkte weer. Kwam in ieder geval niet ten goede aan de foto's.






  • #2
    Re: Spa Italia 2007

    Mooie pannings, genomen vanop de tribune aan de kant van de oude pitlane niet ?

    Heb zelf twee dagen in Spa geweest, deze stond op zondag te wachten op de 3e Grande Parade ... kompleet verlaten in de nieuwe pitlane, smeekte gewoon om een foto !



    Mark
    Last edited by LJ Tom; 4 juni 2007, 22:06. Reden: foto achter link gezet
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Spa Italia 2007

      Nee, ik heb het hele circuit rond gelopen.

      Dankzij mijn perskaart mocht ook gratis binnen

      Helaas waren gisteren veel posten afgesloten anders hadden de beelden nog mooier kunnen zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Spa Italia 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
        Nee, ik heb het hele circuit rond gelopen.

        Dankzij mijn perskaart mocht ook gratis binnen

        Helaas waren gisteren veel posten afgesloten anders hadden de beelden nog mooier kunnen zijn.
        D'as een stevige wandeling ! Heel het circuit rondlopen, jij liever dan ik

        Had van SpaItalia zelf een 'organisation' kaart gekregen, mocht dan met de auto binnenrijden en overal rondlopen, lekker praktisch ... maar de opkomst was toch een beetje aan de lage kant ... en weer geen Enzo gezien

        Toch nog enkele goeie foto's kunnen maken omdat er minder publiek rondhing op de Lamborghini stand.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment

        Working...
        X