Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto op canvasdoek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto op canvasdoek

    Hallo iedereen,

    Heb me vorige week een doek op canvas besteld 90x60 cm. Foto gemaakt met mijn 350d. En ik wou jullie zeggen, ben nog verbaasd van het resultaat ( was er in het begin sceptisch tegen)

    Besteld bij Fastlab.be

    Mvg

    Tin Cup

  • #2
    Re: Foto op canvasdoek

    Nou dat is dan mooi voor je, ik heb er nu een (de eerste) in bestelling bij de Hema. Afwachten dus.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Foto op canvasdoek

      Ik zou ook één willen voor in mn nieuwe huis deze zomer, maar ik ben nog iets te kritisch op mijn fotos.

      maar het is leuk te weten dat het resultaat de moeite loont van zo een canvas.

      Comment


      • #4
        Re: Foto op canvasdoek

        ik heb er 1 in bestelling staan bij media markt die hadden een actie 40*40 voor 15 euro alleen door het succes 4 weken levertijd
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Foto op canvasdoek

          dat is niet zoveel,

          de mijne was 99euro +14 verzendkosten, wel 90 op 60

          levertijd paar dagen

          Comment


          • #6
            Re: Foto op canvasdoek

            I know there are several of these cheapy places, here in .nl and the UK that are now printing canvas in China...
            I'm not saying the quality will be less that way, but delivery times will be longer.

            Takes me about 10mins to print one though
            I also have nothing left to chance that way, I know the quality of products I use.

            Comment


            • #7
              Re: Foto op canvasdoek

              Ik stond op het punt te bestellen bij fastlab (na hier gelezen te hebben) toen mijn vrouw achter me opdook en zei dat ze dat bij HEMA ook doen.... ben gaan kijken en 40 euro minder voor 40x60 cm Ik heb het geprobeerd, 6 dagen levertijd, zal vogende week iets laten weten....

              Fastlab zegt dat zij zich onderacheiden oa door achteraan te nieten, maar dat doen ze allemaal (toch diegene die ik zag)...

              grtz

              Comment


              • #8
                Re: Foto op canvasdoek

                Hier : http://www.fotoposter.be/index.html

                Zeer goede ervaringen.

                Comment


                • #9
                  Re: Foto op canvasdoek

                  laat maar weten van Hema!

                  idd, fastlab niet langs achter

                  klein minpuntje, ik zou zogezegd tracking nummer krijgen van ups, maar niets ontvangen...

                  weet er niemand waar je een foto op zo'n "plank" kan laten afdrukken?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto op canvasdoek

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tin Cup Bekijk bericht
                    gen...

                    weet er niemand waar je een foto op zo'n "plank" kan laten afdrukken?
                    Photoboards from 1.5mm, I can do those. Thick enough?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto op canvasdoek

                      [QUOTE=Tin Cup;1431312]laat maar weten van Hema!

                      /QUOTE]
                      Gisteren heb ik mijn foto op canvas opgehaald bij de Hema en ik moet zeggen dat ik dik tevreden ben met de kwaliteit van de afdruk. Ook het afgewerkte canvasdoek op een lattenkruis vind ik prima werk.
                      Ik heb deze laten maken op 75 x 50 cm. en de kosten waren 65 euro.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto op canvasdoek

                        hoi.
                        ik wilde ook even reageren, ik heb al 4 doeken laten maken waarvan 1 doek op canvas van 160/90....die heb ik laten maken bij herrineringenoplinnen. SUPER ZAAK
                        Goeie service en doeken zijn uitstekend...alhoewel ik laatst een doek thuis kreeg waar een babyhoofd op zou moeten staan, in zijn geheel, maar dat was niet, oke de doek waas 60/60, en de foto was langer die ik gestuurd had. Ik belde op om het probleem voor te leggen, het hoofd moest er immers in zijn geheel op......NO PROBLEM......
                        kreeg nieuwe doek (gratis) van 90/120, mensen waar de doek voor gemaakt is gingen akkoord met de maat, en vandaag stond TNT aan de deur, maar helaas ik was werken, dus ze komen morgen terug, ben benieuwd hoe die er dan uit zal zien....
                        WAt ik dus wil zeggen, dit is ook een goeie zaak,
                        en goede service!!!! En leveren snel en kosteloos!
                        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto op canvasdoek

                          Even een vraagje tussendoor. Kan je je canvas bij die goedkopere zaken ook laten waterdicht maken met laminaatfolie? Daar waar ik ga is dat een optie die de man mij aanraadt, dan is het doek afwasbaar.
                          Website http://www.kristofpattyn.be

                          a lotta canonstuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto op canvasdoek

                            bij fastlab toch niet...

                            oplossing: swiffer?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto op canvasdoek

                              Even opvissen dit topic, heb net een bestelling geplaatst bij Hema.
                              Heb er al veel goeie dingen over gehoord. Dus, show your prints (op de muur)
                              Website: Twostroke

                              Comment

                              Working...
                              X