Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Viva Italia 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Viva Italia 2007

    Hello,

    op maandag naar het TT Circuit van Assen gereden om de 2007 editie van Viva Italia te bezoeken ... beetje slecht weer, maar toch een redelijke opkomst geweest, een impressie en enkele foto's zijn te vinden op mijn site :
    Lamborghini Cars - Viva Italia 2007 Event review

    Een selectie exclusief voor BelgiumDigital :







    Mark
    Last edited by LamboCars; 30 mei 2007, 15:38. Reden: Foto's aangepast
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

  • #2
    Re: Viva Italia 2007

    waarom zo klein? 150x113 is wel héél klein he. Misschien omdat we dan zouden doorklikken naar je site?

    Comment


    • #3
      Re: Viva Italia 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
      waarom zo klein? 150x113 is wel héél klein he. Misschien omdat we dan zouden doorklikken naar je site?
      ik denk het ook
      Fotografie portfolio: http://www.jensdaems.be
      Blog: http://www.jensdaems.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Re: Viva Italia 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
        waarom zo klein? 150x113 is wel héél klein he. Misschien omdat we dan zouden doorklikken naar je site?
        Heel simpel : normale formaat is 1600x1200 ... en dat is te groot voor hier, daarom de thumbnail uit de image galleries van mijn site gebruikt, anders moet ik een nieuwe versie die binnen de maten voor BD valt maken ...

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Viva Italia 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Heel simpel : normale formaat is 1600x1200 ... en dat is te groot voor hier, daarom de thumbnail uit de image galleries van mijn site gebruikt, anders moet ik een nieuwe versie die binnen de maten voor BD valt maken ...

          Mark
          Als iedereen dit hier begint te doen, zou het wel heel plezant worden hé
          Probeer toch een beetje moeite te doen want op deze manier ga ik geen foto's beoordelen.
          -The Black Horses-
          Canon materiaal

          www.theblackhorses.be

          Comment


          • #6
            Re: Viva Italia 2007

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            ... anders moet ik een nieuwe versie die binnen de maten voor BD valt maken ...

            Mark
            Veel foto-fora vragen telkens weer andere maten. Je moest eens weten hoeveel mensen hier 3, 4 of meer
            formaten van hun foto's maken voor display op evenveel verschillende fora.

            Comment


            • #7
              Re: Viva Italia 2007

              Geen probleem ... dacht effe snel te zijn da's alles

              Heb de post aangepast met drie foto's die niet op mijn site staan, enkel op BD, exclusief voor jullie dus

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: Viva Italia 2007

                Is die eerste geen Countach? Altijd mijn droom geweest om daar eens mee te mogen (mee)rijden.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Viva Italia 2007

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Is die eerste geen Countach? Altijd mijn droom geweest om daar eens mee te mogen (mee)rijden.
                  Yep, dat is de Lamborghini Countach Quattrovalvole, 455 pk uit 12 cylinders in V, de foto's staan trouwens chronologisch, de Countach uit 1988, een Diablo uit begin jaren Negentig en de Murciélago uit 2003, allemaal topmodellen in hun gloriejaren.

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Viva Italia 2007

                    mijn voorkeur gaat toch naar de Murciélago! uh welke??? ja die orange

                    Ik heb gezien dat er op de lijst nog geen Murci's staan voor Spa Italia Hopen dat de lijst nog niet compleet is.

                    De Ferrari's zullen er ook niet al te veel zijn want beide clubs hebben een meeting. (Het zijn toch vaak dezelfde die naar dit soort evenementen komen.)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Viva Italia 2007


                      Foto 3: Super!! erg gaaf bakkie!

                      goeie panningshot!

                      Erg jammer dat dit event niet meer op Zandvoort plaatsvindt

                      Grtz, Photo Jacky
                      Canon EOS 400D - EF 17-85mm f/4-5.6 IS USM - Raynox DCR 250 macro
                      see http://www.photo-jacky.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Viva Italia 2007

                        Prachtige auto's ! (en foto's natuurlijk ! )

                        Alleen...hoe geraakt ne mens daarin ?

                        Ik zou me vijf keer moeten dubbel plooien.
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Viva Italia 2007

                          Komaan jongens, die oude modellen van Lamborghini zijn oer- en oerlelijk.

                          Die eerste doet me qua "verfijnde afwerking" eerder denken aan een tractor. Lamborghini is indertijd immers begonnen als tractorbouwer. Het was er in de jaren zeventig nog altijd aan te zien.

                          Zou ook zo uit een SF-film kunnen komen.

                          Zo zie je maar, auto's zijn een kwestie van smaak he.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Viva Italia 2007

                            Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk bericht
                            Komaan jongens, die oude modellen van Lamborghini zijn oer- en oerlelijk.

                            Die eerste doet me qua "verfijnde afwerking" eerder denken aan een tractor. Lamborghini is indertijd immers begonnen als tractorbouwer. Het was er in de jaren zeventig nog altijd aan te zien.

                            Zou ook zo uit een SF-film kunnen komen.

                            Zo zie je maar, auto's zijn een kwestie van smaak he.
                            Auto's, en zeker exoten zoals Lamborghini's zijn altijd een persoonlijke keuze, iemand die een Countach kocht, heeft een heel subjectieve keuze gemaakt om een super opvallende wagen te kopen, misschien niet echt practisch (je geraakt er echt niet in als je groter bent dan 1m80), maar eenmaal je de deuren opent staat er direct drie rijen volk rond .

                            Trouwens, de Miura uit de jaren zestig heeft wel in het museum voor schone kunsten in New York gestaan als mooiste auto ontwerp ... en dat voor iemand die nog maar enkele jaren in de automobiel sector zat nadat hij zijn fortuin met tractors maakte is toch niet slecht denk ik.

                            Lamborghini is trouwens begonnen met zijn eigen auto merk omdat zijn persoonlijke Ferrari problemen had met de koppeling

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Viva Italia 2007

                              Geef mij maar de diablo

                              die laatse is heel goed gepand!
                              ~TDN
                              fotoblog: www.tdn9.be

                              Comment

                              Working...
                              X