Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gallery Software..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gallery Software..

    Hey allemaal,

    Ik vroeg me af, wie van de gebruikers hier, runt een eigen website, met daarop een Gallery?

    Zelf heb ik namelijk geprobeerd Gallery 2 te gebruiken, dat was niets. Daarna heb ik Coppermine geprobeerd, maar omdat ik niet écht ervaren ben met PHP, hield dat ook al snel op.

    Nu ben ik in de weer met Exhibit Engine 2, van Photography-on-the.net, dat loopt, alleen krijg ik bepaalde functies niet aan 't werk!

    Iemand anders, die toevallig goede software weet?

  • #2
    Re: Gallery Software..

    ik heb het kikkertje gedownload Jalbum en ben zowat aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Gallery Software..

      Oorspronkelijk geplaatst door Basvdl Bekijk bericht
      Hey allemaal,

      Ik vroeg me af, wie van de gebruikers hier, runt een eigen website, met daarop een Gallery?

      Zelf heb ik namelijk geprobeerd Gallery 2 te gebruiken, dat was niets. Daarna heb ik Coppermine geprobeerd, maar omdat ik niet écht ervaren ben met PHP, hield dat ook al snel op.

      Nu ben ik in de weer met Exhibit Engine 2, van Photography-on-the.net, dat loopt, alleen krijg ik bepaalde functies niet aan 't werk!

      Iemand anders, die toevallig goede software weet?
      Ik ben nochtans zeer tevreden van Gallery 2 op mijn webservertje. Wat bedoel je met "dat was niets " ?
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Gallery Software..

        Oorspronkelijk geplaatst door Basvdl Bekijk bericht
        Hey allemaal,

        Ik vroeg me af, wie van de gebruikers hier, runt een eigen website, met daarop een Gallery?

        Zelf heb ik namelijk geprobeerd Gallery 2 te gebruiken, dat was niets. Daarna heb ik Coppermine geprobeerd, maar omdat ik niet écht ervaren ben met PHP, hield dat ook al snel op.

        Nu ben ik in de weer met Exhibit Engine 2, van Photography-on-the.net, dat loopt, alleen krijg ik bepaalde functies niet aan 't werk!

        Iemand anders, die toevallig goede software weet?
        Ik gebruik simpleviewer en dan wat zelfgeschreven (en van het net geplukte) html. Niets php/mySQL of van die moeilijke dingen. Echt poepsimpel en ik ben er erg tevreden mee.

        Mvg,
        TravelToy.
        www.christian-bailleul.be | Blog

        Comment


        • #5
          Re: Gallery Software..

          Ik draai ook Gallery2, volledig 'getuned' in de php en css files... Kan er zeker niet van klagen!
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

          Comment


          • #6
            Re: Gallery Software..

            Mijn eerste intentie was om het samen te laten lopen met Wordpress (Weblog software). maar omdat die plugin het totaal niet deed, en al geruime tijd niet meer ondersteund werd, ben ik er mee gekapt

            Misschien toch Gallery 2 maar weer eens installeren ...

            Comment


            • #7
              Re: Gallery Software..

              Oorspronkelijk geplaatst door Basvdl Bekijk bericht
              Mijn eerste intentie was om het samen te laten lopen met Wordpress (Weblog software). maar omdat die plugin het totaal niet deed, en al geruime tijd niet meer ondersteund werd, ben ik er mee gekapt

              Misschien toch Gallery 2 maar weer eens installeren ...
              Ik heb Wordpress ook geïntegreerd in mijn eigen website (zoals reeds vermeld in combinatie met simpleviewer). Simpel en op één twee vier was het in orde.

              Mvg,
              TravelToy.
              www.christian-bailleul.be | Blog

              Comment


              • #8
                Re: Gallery Software..

                Ik had graag eens geweten van de gebruikers van Jalbum, gallery2 en/of coppermine of deze gemakkelijk aan te passen zijn aan een persoonlijke stijl. Dus ... wat is jullie ervaring en welke kennis heb je nodig van bv HTML, PHP, ...

                Wat zijn de sterke punten zoals extra mogelijkheden van een bepaald programma???
                www.kdfotografie.be

                Comment


                • #9
                  Re: Gallery Software..

                  Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                  Ik had graag eens geweten van de gebruikers van Jalbum, gallery2 en/of coppermine of deze gemakkelijk aan te passen zijn aan een persoonlijke stijl. Dus ... wat is jullie ervaring en welke kennis heb je nodig van bv HTML, PHP, ...

                  Wat zijn de sterke punten zoals extra mogelijkheden van een bepaald programma???
                  ik heb jalbum al eens gebruikt, en het voordeel daarvan vind ik dat het een heel gemakkelijk programma is
                  maar ik heb natuurlijk nog geen ervaring met de andere programma's
                  5DmkIII en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gallery Software..

                    Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                    ik heb jalbum al eens gebruikt, en het voordeel daarvan vind ik dat het een heel gemakkelijk programma is
                    maar ik heb natuurlijk nog geen ervaring met de andere programma's
                    Makkelijk aan te passen naar persoonlijke stijl???
                    www.kdfotografie.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gallery Software..

                      Ik werk recentelijk met wordpress in samenwerking met de facebook/fotobook plugin.
                      .

                      Werkt best makkelijk al moet je je wel registreren op facebook en daar je albums zetten... Maar die worden direct overgenomen op je website...

                      Hier kan je een voorbeeldje zien (let niet op de kwaliteit van de foto's, het is maar een testje van mijnentwege ):
                      http://www.hellcatphotos.be/wordpress
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gallery Software..

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
                        Ik werk recentelijk met wordpress in samenwerking met de facebook/fotobook plugin.
                        .

                        Werkt best makkelijk al moet je je wel registreren op facebook en daar je albums zetten... Maar die worden direct overgenomen op je website...

                        Hier kan je een voorbeeldje zien (let niet op de kwaliteit van de foto's, het is maar een testje van mijnentwege ):
                        http://www.hellcatphotos.be/wordpress
                        Dat ziet er wel goed uit hoor

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gallery Software..

                          Als je wat van css kent en de juiste tpl files weet te vinden in de gallery2, is het echt niet moeilijk. http://www.focaldesign.be/portfolio/v/portfolio/ is hiervan het resultaat.
                          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                          Focaldesign

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gallery Software..

                            Dit weekend maar eens een boek over CSS aanschaffen denk ik hehe

                            Comment

                            Working...
                            X