Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pattondrivers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pattondrivers

    vandaag even gaan kijken bij de
    we kunnen op twee oren slapen, ze hebben alles onder controle


  • #2
    Re: Pattondrivers

    leuk standpunt en leuk dat de scherpte eens ergens anders ligt alhoewel ik denk dat er niet veel bezoekers hier iets zullen in zien, en die zullen dan zeggen dat ze de scherpte liever in het gezicht zien. Maar dat zijn meningen hé
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Pattondrivers

      Die Pattondrivers in Wellen leven zich weer een weekend ferm uit zo te zien.

      Scherpte op de punt van de loop kan mij wel bekoren hoor.

      Uitsnede mag iets enger om donkere vlek bobenaan en vlekje rechts weg te doen.
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

      Comment


      • #4
        Re: Pattondrivers

        De scherpte zit op de juiste plaats volgens mij, het bewijst dat het geen goeie soldaat is, hij onderhoud zijn wapen niet goed de loop van zijn wapen is roestig, en nog geen klein beetje.
        Bij ons in Ludenscheid 50 jaar geleden kreeg men daar 14 dagen cashot voor.

        Broken-wing

        Comment


        • #5
          Re: Pattondrivers

          Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
          leuk standpunt en leuk dat de scherpte eens ergens anders ligt alhoewel ik denk dat er niet veel bezoekers hier iets zullen in zien, en die zullen dan zeggen dat ze de scherpte liever in het gezicht zien. Maar dat zijn meningen hé
          ik heb bewust gekozen voor de foto met de scherpte op de loop.
          als de scherpte op de schutter zou zitten dan vond ik hem maar heel gewoon.

          Comment


          • #6
            Re: Pattondrivers

            En gelijk heb je, prachtige foto, maar in zwart-wit en met een verouderd effectje gaat ie er imho nog mooier uitzien.

            H.
            www.rallyandraces.com

            Comment


            • #7
              Re: Pattondrivers

              Het geeft duidelijk het beeld dat je ziet, als je in de loop kijkt. Beetje het beeld dat de gemiddelde Irakees kan zien, als er weer Amerikaanse troepen voorbij wandelen.

              Comment


              • #8
                Re: Pattondrivers

                persoonlijk zou ik eerder de nadruk leggen op het gezicht of het achterste deel van het wapen.
                reden.
                zelfs in oorlogstijd zal je geen cal.30zien waar zoveel roest aan is.
                vooral aan de monding van de loop welk verwijst naar slacht onderhoud en niet gebruik van dat wapen.
                Mischien heeft dit niets temaken met het fotogedeelte maar als je een fotoneemt dan moet het niet enkel foto technisch in orde zijn maar ook de neven informatie (indit geval de houding en de staat van het wapen).

                ik hoop dat je iets uit mijn comment kan gebruiken.
                dirki

                Comment


                • #9
                  Re: Pattondrivers

                  Leuke foto. Had em graag ook eens in sephia gezien. En nog een geluk dat we niet dagelijks in dat gaatje van de loop moeten zien.

                  Grtz
                  www.mussedigital.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pattondrivers

                    Oorspronkelijk geplaatst door Musse Bekijk bericht
                    Leuke foto. Had em graag ook eens in sephia gezien. En nog een geluk dat we niet dagelijks in dat gaatje van de loop moeten zien.

                    Grtz
                    op algemeen verzoek

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pattondrivers

                      leuk gedaan, doe mij maar in kleur.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pattondrivers

                        uiteindelijk vind ik hem ook wel beter in kleur, jammer van de roest maar daar kan jij niet veel aan doen uiteraard

                        knappe foto
                        [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pattondrivers

                          Moet mijn twee bovenstaande collega's bijtreden. In kleur is hij inderdaad veel beter. Maar wie niet waagt blijft .........

                          Grtz
                          www.mussedigital.be

                          Comment

                          Working...
                          X