Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostende voor Anker 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oostende voor Anker 2007

    Deze namiddag eventjes naar de bootjes in Oostende gaan kijken (Oostende voor anker). Helaas was de zon niet van de partij maar heb toch een paar fotootjes kunnen maken (tussen de massa mensen door) ...
    Het zijn geen foto's van de bootjes zelf, maar eerder details ervan, omdat ik vond dat er anders ofwel teveel grijze lucht op stond, teveel gebouwen op de achtergrond of teveel volk erop stond





    Last edited by kdm; 26 mei 2007, 22:01. Reden: 3de foto gewijzigd

  • #2
    Re: Oostende voor Anker 2007

    lekker scherp en mooi van kleuren al had ik bij de tweede nog iets meer van de bovenkant gezien (mis precies net de krul)
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Oostende voor Anker 2007

      Mooie kleurtjes, rood zwart geel, succes verzekerd; foto 1 vind ik het ondere zwart te veel uitkomen, neemt dus te veel onnodige aandacht en zou dus links boven als motief gekozen hebben.
      Foto 3, sorry lijkt me te strak, ik zou ingezoomt hebben of tegen de regels in schuin gefotografeerd hebben.(Achreraf is alles gemakkelijkt gezegd)
      Foto 3 is iets overbelicht en het centraal staande mannetje is niet voldoende zichtbaar.
      Mooie foto's!

      Groetjes Yquem
      DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
      D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
      BD0941BE website: www.fotoplezier.be

      Comment


      • #4
        Re: Oostende voor Anker 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
        lekker scherp en mooi van kleuren al had ik bij de tweede nog iets meer van de bovenkant gezien (mis precies net de krul)
        Inderdaad, maar ik heb de bovenkant er bewust afgelaten omdat er teveel mensen op stonden.
        Toch bedankt voor je reactie

        Comment


        • #5
          Re: Oostende voor Anker 2007

          Jij schenkt duidelijk heel veel aandacht aan de compositie dewelke heel strak is.
          m.v.g.
          Jos
          http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

          Comment

          Working...
          X