Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

    Zozo, mijn eerste opdrachtje voor festivalnoise...
    Enkele plaatjes van de 1e dag.
    Focus:


    John Watts:


    The Scene:
    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

    Alle drie heel sfeervol, maar nummer drie is absolute topklasse. Als Té smaak heeft, zet hij die op z'n site.

    Comment


    • #3
      Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

      ik vind persoonlijk nr 3 net iets te donker aan de ogen. voor de rest
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

        Ongeloofelijk hoe meningen kunnen verschillen, ik vind net foto 1 en 2 het meest boeiende; foto 1 zie ik de ogen, dwaarsfluit en achtergrondlichten in kombinatie met de houder van de miro, die samen een pijl vormen van links boven naar rechts beneden.De hoed en de bril liggen eveneens in de lijn.Goed gezien of goed geluk(t).
        Foto 2 zie ik een "x", het oranjeen de lijn van het gezicht, ook prachtig.
        Foto 3 ook mooi, maar ik had liever het gezicht scherper gezien dan de hand.

        Groetjes Yquem.(Iedereen zijn gedacht)
        DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
        D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
        BD0941BE website: www.fotoplezier.be

        Comment


        • #5
          Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

          Thé Lau ... waarschijnlijk ligt hier voor de meesten de focus verkeerd....

          vergeet het... de focus is
          Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

          Gratis kijkplezier Coming soon

          Comment


          • #6
            Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

            sterk reeksje! Mijn voorkeur gaat uit naar 2 en 3.
            2 omwille van de gelaatsuitdrukking en 3 omwille van het mysterieuze dat rond het plaatje hangt. 'k denk ook dat de "focus" bewust op de hand gelegd is en niet op 't gezicht.
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

            Comment


            • #7
              Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

              Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
              Thé Lau ... waarschijnlijk ligt hier voor de meesten de focus verkeerd....

              vergeet het... de focus is
              Ja, Thé, en niet Té, natuurlijk. Zeker nog niet goed wakker geweest toen ik dat typte. En nummer drie is juist zo kippenvelverwekkend dankzij de focus op die hand. Subliem.
              Wat compo betreft: nummer één zou nog aan kracht winnen door 'm bovenaan wat meer te croppen, zodat de schuine lichtlijn precies in de linkerbovenhoek eindigt. Twee is dan weer (voor mijn smaak) wat te veel 'neusgat', maar heeft wél prachtig scheerlicht. En drie, tja... da's Kunst. Met hoofdletter.

              Comment


              • #8
                Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

                Amai, ik ga nog beginnen blozen bij het lezen van deze reacties
                Bedankt in ieder geval, dat bezorgt me best een aangenaam gevoel.
                Zoals bij foto 1 & 2 probeer ik telkens naar de hoeken van de foto te werken, lijnen die naar de hoeken gaan. Compo is in mijn ogen heel belangrijk maar ook heel moeilijk...
                Foto 3 is de scherpte bewust op de hand gelegd, is eens wat anders en blijkbaar valt hij wel in de smaak
                StijnDeGrauwe.be

                Comment


                • #9
                  Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

                  derde tof, mooi licht, je herkent Thé nog heel goed, originele foto
                  Panoramix

                  Comment


                  • #10
                    Re: Neerpelt OpenAir 2007 - Vrijdag

                    Goed gedaan, 1 en 2 mogen er zeker zijn
                    3 kan ik niet echt smaken...

                    Comment

                    Working...
                    X