Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jan Leyers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jan Leyers

    Hierbij enkelel foto's uit de reportage die ik maakte voor zangtalent.be van het optreden van Jan Leyers in de Arenbergschouwburg.
    De volledige reeks kan je hier bekijken.





    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

  • #2
    Re: Jan Leyers

    Veeeeel te veel contrast, indien wat minder contrast zou de eerste wel nog iets kunnen worden. Haal er anders eens wat contrast of en post nog eens die eerste.
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

    Comment


    • #3
      Re: Jan Leyers

      hier zelfde mening
      foto 1 zou zoveel mooier kunnen zijn
      (foto 6 en 8 in je album zijn wel )

      Comment


      • #4
        Re: Jan Leyers

        Raar dat jullie vinden dat er teveel contrast in zit.
        Ze komen zo uit het toestel.
        Ik heb enkel de kleuren wat gesatureerd.
        In de eerste vind ik net de lichtstralen die op Jan vallen, iets extra geven.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

        Comment


        • #5
          Re: Jan Leyers

          Detail in de hoge lichten (op microstatief en orgel) is in de eerste idd misschien wat verloren gegaan, maar nu zeggen dat hier teveel contrast in zit ???? kweenie ze... over het algemeen vind ik deze qua kleur/licht/contrast best in orde... Af te gaan op wat je hier in het verleden al gepost hebt, zit er als ik foto 1 en 3 bekijk toch al wat vooruitgang in. De tweede, tja, jammer dat het hoofd ook bewoog, en de ontbrekende hand/gitaarhals . De derde dan, mooi scherp waar nodig, helaas - nu ik het grotere formaat zie - had de compo beter gekunt, met de opnieuw afgesneden pols en gitaar.

          Soit, toffe reeks, niet perfect, maar je boekt vooruitgang imho, en dat is wat telt!
          Ik denk dat de gemiddelde zangtalent.be bezoeker niet op deze manier naar de foto's kijkt natuurlijk

          Comment


          • #6
            Re: Jan Leyers

            Bedankt voor de reacties.
            It's not the size that matters, it's how you use it.
            Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

            Comment

            Working...
            X