Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta dimage 7i

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minolta dimage 7i

    Ik ben er over aan't denken om mij een minolta dimage 7i aan te schaffen. Is er iemand die ervaring heeft met dit toestel?? Of raden jullie het mij af? En welk toestel raden jullie dan aan??
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

  • #2
    Ik ben de bezitter van een Dimage 7 en ben er zeer tevreden over. 7i bezitters ga je zeker aantreffen op dit forum.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Ben ongeveer 10 maanden bezitter van de D7i en mijn vrouw Trees reeds ongeveer 16 maanden de Minolta D 7 (update !) en zijn beide tot nu toe zeer tevreden over deze camera's

      Erik.D en Trees

      Comment


      • #4
        Originally posted by Goody
        Ik ben er over aan't denken om mij een minolta dimage 7i aan te schaffen. Is er iemand die ervaring heeft met dit toestel?? Of raden jullie het mij af? En welk toestel raden jullie dan aan??
        Op Pricewatsch van letsgodigital.nl staat een lijst van de shops waar u kunt afhalen en die het toestel in voorraad hebben.

        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Nog iemand goede raad???
          Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

          Comment

          Working...
          X