Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS in BRD kopen,zin of niet ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EOS in BRD kopen,zin of niet ?

    Ik wil me mijn eerste DSLR aanschaffen (EOS400d) na een paar jaar
    met een A8O te hebben gewerkt.
    Nu stel ik mij de vraag of het nog zin heeft om naar de BRD te rijden
    om daar ééntje te kopen (niet via't Net)
    Zijn die prijzen in Duitsland nog steeds interessant,toen ik vroeger bij "de troep"
    zat deden we dat ook met allerlei electr.materiaal.

    Heeft het zin qua prijs of niet,en waar zijn de dichtsbijzijnde shops (bvb. regio Aken/Eifel/Monschau)

    Groet
    Eric
    Last edited by Floydian; 11 juli 2007, 06:17.
    Groet,

  • #2
    Re: EOS in BRD kopen,zin of niet ?

    Zoek de prijzen eens op en vergelijk ... zo weet je direkt of het "voor u" de moeite is of niet.
    Door de verhoging van het BTW-tarief ginder zal het in elk geval al minder interessant zijn dan een jaar geleden.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: EOS in BRD kopen,zin of niet ?

      Ik heb gekozen voor een lokale winkel ipv een goedkopere online/buitenlandse winkel omdat je dan ook een goede garantie hebt, zoals in mijn geval bijv. 2 jaar gratis stof verwijderen.

      Comment


      • #4
        Re: EOS in BRD kopen,zin of niet ?

        Oorspronkelijk geplaatst door codemann Bekijk bericht
        Ik heb gekozen voor een lokale winkel ipv een goedkopere online/buitenlandse winkel omdat je dan ook een goede garantie hebt, zoals in mijn geval bijv. 2 jaar gratis stof verwijderen.

        Met een blaaspeerke kan ik ook klanten lokken ...maar ik wil wel eens zien of je lokale fotoboer een stofvrije ruimte heeft om je sensor te kuisen!
        Stof verwijderen kan je zelf maar heb bij hardnekkig vuil zal dat blaaspeerke niet helpen !

        Comment


        • #5
          Re: EOS in BRD kopen,zin of niet ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
          ik wil wel eens zien of je lokale fotoboer een stofvrije ruimte heeft om je sensor te kuisen!
          Vermoedelijk niet maar dat hebben ze bij Canon ook niet ... ook zij kuisen de sensor in een gewoon lokaal.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X