Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stampe Fly-in aanvulling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stampe Fly-in aanvulling

    Hallo allemaal,

    Vermits er in de vorige posts over de Stampe Fly-in enkel ( mooie ! ) foto' s van de B25 en Spitfire getoond werden en enkele lezers zich afvroegen of er nog andere toestellen aanwezig waren, doe ik hierbij mijn - kleine - duit in het zakje.
    Geen foto' s van vliegende machines, maar enkele van op de tarmac.

    Zeker niet over het hoofd te zien, was de aanwezigheid van enkele Erco Ercoupes, die toch niet zo dik gezaaid zijn:



    Ook steeds wel aanwezig, zijn de Harvards:



    ... en uiteraard de Stampe, waar deze Fly-in rond draait :



    Spijtig genoeg heb ik enkele toestellen niet zien landen, waaronder de bekende Stearman, vermits ik toen net aan de ingang bezig was de schade aan m' n BSA- tje te herstellen om thuis te geraken.
    De - nog veel oudere - motorfiets van een vriend was namelijk omgewaaid ( ? ) en had m' n koppelings- handle afgebroken...
    Tja, toch nog minder erg dan dat er een bmmenwerper was opgevallen

    Peter
    http://www.lembrechtsart.be/

  • #2
    Re: Stampe Fly-in aanvulling

    Ook mooie foto's hoor Peter!

    Natuurlijk waren er nog enkele andere toestellen dan de Spit en de Mitchell, maar ik moest een selectie maken en ik vind vliegende beelden toch nog nét iets meer hebben dan de statische waar de achtergrond toch steeds storend werkt.

    Comment


    • #3
      Re: Stampe Fly-in aanvulling

      Dank je Luc

      Je hebt inderdaad gelijk i.v.m. vliegend of niet. Spijtig genoeg zit er bij foto' s nog steeds geen geluid, want dan zou het nog imposanter zijn ...
      Op de Stampe dag is het natuurlijk steeds wachten op iets vliegend, dus neem ik ook steeds kiekjes op de tarmac.

      Jou derde foto van de B25 heb ik trouwens zo goed als identiek ( inclusief de wolken ), maar met iets minder blurry schroeven

      Peter
      http://www.lembrechtsart.be/

      Comment


      • #4
        Re: Stampe Fly-in aanvulling

        Ja Peter, we moesten idd. wel veel geduld hebben om af en toe eens een kist de lucht te zien in gaan hé...

        Vanzelfsprekend heb ik ook (honderden!) beelden gemaakt op de tarmac, eveneens close-ups van details enz...
        Allemaal wel heel mooi, maar we kunnen dat hier toch niet allemaal gaan posten hé....

        BTW, ik heb nog enkele andere vlieg-beelden van de Spit gepost onder de rubriek "Transport", ... omdat ik het niet kon laten...

        Comment


        • #5
          Re: Stampe Fly-in aanvulling

          Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
          Ja Peter, we moesten idd. wel veel geduld hebben om af en toe eens een kist de lucht te zien in gaan hé...

          Vanzelfsprekend heb ik ook (honderden!) beelden gemaakt op de tarmac, eveneens close-ups van details enz...
          Allemaal wel heel mooi, maar we kunnen dat hier toch niet allemaal gaan posten hé....

          BTW, ik heb nog enkele andere vlieg-beelden van de Spit gepost onder de rubriek "Transport", ... omdat ik het niet kon laten...
          Zie je wel dat ik niet te lang in de zon had gezeten! Het zijn de Harvards die ik heb zien vliegen boven boven het Sportpaleis. (zie eerdere post)

          Comment

          Working...
          X