Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dj tiësto in de EthiasArena

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dj tiësto in de EthiasArena

    Als oud ventje van bijna 60 even tussen een meute van ongeveer 20.000 tiëstofans gestaan met mijn 70-200.... Er was nog geen plaats om gewoon te staan.
    Een poging tot albummetje vind je hier








  • #2
    Re: dj tiësto in de EthiasArena

    Persoonlijk vind ik je tweede foto de beste uit de reeks. Daarop is immers het meeste te zien en die is ook het meest duidelijk.
    op de eerste foto vallen de ogen te donker uit en de 3de spreekt me absoluut niet aan door de compositie. Tiësto staat op die foto in zo'n klein hoekje geduwd waardoor er veel te veel ruimte is elders op de foto. Kon je van die laatste niet meer maken (meer decor bijvoorbeeld?)
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

    Comment


    • #3
      Re: dj tiësto in de EthiasArena

      Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
      Persoonlijk vind ik je tweede foto de beste uit de reeks. Daarop is immers het meeste te zien en die is ook het meest duidelijk.
      op de eerste foto vallen de ogen te donker uit en de 3de spreekt me absoluut niet aan door de compositie. Tiësto staat op die foto in zo'n klein hoekje geduwd waardoor er veel te veel ruimte is elders op de foto. Kon je van die laatste niet meer maken (meer decor bijvoorbeeld?)
      Buiten naar de beelden kijken de tekst eens lezen. Je staat daar "vooraan" (meer dan 30 rijen volk voor u)) tussen 20.000 uitzinnige lui. Geen afgesloten zone voor fotografen waar alles oh zo gemakkelijk kan zijn. Er is geen mogelijkheid om van lens te wisselen, wil je vb een groothoek beeld. Dan maak je toch foto's met de tele die op je toestel staat? Niet? Ik zie je graag rustig bezig zijn met een mooi cadrement te zoeken en in deze omstandigheden mooi belichte ogen te trekken. Je mag me altijd eens uitnodigen. Ik wil nog (veel) bijleren.
      Wat die derde foto betreft : één tïesto in de zaal, veel toeschouwers, ik vind de verhouding correct kloppen met het gegeven.
      Tiësto maakt muziek, de uitzinnige bende springt mee met de armen in de lucht.
      Vanop de zijlijn, worden altijd de beste doelpunten gemaakt. Jaja, een ras apart....
      Last edited by vinstermik; 20 mei 2007, 16:54.

      Comment


      • #4
        Re: dj tiësto in de EthiasArena

        Het was echt een uitdaging om tussen dat volk fatsoenlijke fotos te kunnen maken.. amai..Heb me wel geamusseerd met mn 70-200

        Groeten
        1D MARK3...5Dmk2 ...40D...20D... 70-200 L 2.8 IS... [B]16-35L 2.8 II... 85mm 1.8... 24LL1.4 II...400 f5.6L...[B]50mm 1.4...15mm fisheye[B]... 3x EX580 II... Pocket wizards http://www.tompalmaers.be

        Comment


        • #5
          Re: dj tiësto in de EthiasArena

          Gezien de omstandigheden, vind ik ze best wel goed! Het podium was zo breed, dat je van kortbij zelfs met een fisheye niet veel was.
          Nu, in het begin was het druk, maar tegen 1 uur was er naar mijn mening al veel volk weg.
          Ik had mijn camera niet mee, maar er was één beeld dat ik graag had willen vastleggen: de zee van lcd-schermpjes van gsm's tijdens de intro. Hallucinant was dat

          Peter

          Comment


          • #6
            Re: dj tiësto in de EthiasArena

            Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
            Gezien de omstandigheden, vind ik ze best wel goed! Het podium was zo breed, dat je van kortbij zelfs met een fisheye niet veel was.
            Nu, in het begin was het druk, maar tegen 1 uur was er naar mijn mening al veel volk weg.
            Ik had mijn camera niet mee, maar er was één beeld dat ik graag had willen vastleggen: de zee van lcd-schermpjes van gsm's tijdens de intro. Hallucinant was dat

            Peter

            Inderdaad. Ik had mijn camera ook niet meegenomen waarvan ik veel spijt had! Ik zat op het vip balkon (kaarten niet zelf betaald ) En vanuit daar heb ik toch een paar leuke shots gemist zoals alleeeee witte lichtjes

            Comment


            • #7
              Re: dj tiësto in de EthiasArena

              Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
              Gezien de omstandigheden, vind ik ze best wel goed! Het podium was zo breed, dat je van kortbij zelfs met een fisheye niet veel was.
              Nu, in het begin was het druk, maar tegen 1 uur was er naar mijn mening al veel volk weg.
              Ik had mijn camera niet mee, maar er was één beeld dat ik graag had willen vastleggen: de zee van lcd-schermpjes van gsm's tijdens de intro. Hallucinant was dat
              Peter
              Bedankt voor de (toch positieve) reactie.
              Wat die lcd-schermpjes betreft : hier deel ik ook volledig je mening. Nooit gezien zo massaal! Heb geprobeerd maar het resultaat niet goed. Teveel armen in de lucht. Onmogelijk fatsoenlijk de tele scherp te stellen.
              @ Stoned Puke Bastard : Wat het podium betreft : Het podium lcd-scherm was 66 m breed...... moeilijk met een tele vast te leggen mijn gedacht van op de 30ste rij.

              @ tomppa : laat ze maar komen. Dat ze beter zijn dan de mijne, daar ben ik zeker van.
              Last edited by vinstermik; 20 mei 2007, 19:09.

              Comment


              • #8
                Re: dj tiësto in de EthiasArena

                Ah, je mocht dus binnen met een telelens? Had ik dat geweten.
                Ik zou er me ook wel mee kunnen geamuseerd hebben, de show was immers overweldigend.
                Vinstermik, je foto's zijn prima.
                David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                Comment


                • #9
                  Re: dj tiësto in de EthiasArena

                  Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
                  Ah, je mocht dus binnen met een telelens? Had ik dat geweten.
                  Ik zou er me ook wel mee kunnen geamuseerd hebben, de show was immers overweldigend.
                  Vinstermik, je foto's zijn prima.
                  Met een persbadge wel ja (ikke toch)

                  Comment


                  • #10
                    Re: dj tiësto in de EthiasArena

                    Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                    Bedankt voor de (toch positieve) reactie.
                    Was zeker positief bedoeld, zulle!

                    Wat die lcd-schermpjes betreft : hier deel ik ook volledig je mening. Nooit gezien zo massaal! Heb geprobeerd maar het resultaat niet goed. Teveel armen in de lucht. Onmogelijk fatsoenlijk de tele scherp te stellen.
                    Van tussen het publiek was dat idd nie mogelijk. Mocht je met je persbadge niet op het balkon?

                    Peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: dj tiësto in de EthiasArena

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
                      Was zeker positief bedoeld, zulle!


                      Van tussen het publiek was dat idd nie mogelijk. Mocht je met je persbadge niet op het balkon?

                      Peter
                      Dat het positief bedoeld was had ik wel door.
                      Balkon :
                      Dit mocht inderdaad maar er stonden reeds 5 rijen wachtenden voor mij plus te ver af van het podium. En vanuit de loges mocht niet....
                      Wat mij betreft, heb dit nu ook eens meegemaakt ik keerde als tevreden klant terug wat dat betreft. Als bewoner van de omgeving van de Ethias vond ik de nacht niet zo positief. Boenke boenke de hele nacht lang.

                      Comment

                      Working...
                      X