Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's oostende

    wij zijn vollop aan het werken aan een nieuwe website over oostende. Hiervoor zijn wij op zoek naar unieke en leuke foto's. Dit mag over alles gaan. Van hotels tot sport tot evenementen. Wij beloven indien wij de foto's plaatsen wij een vermelding zullen maken van de fotograaf!


    Heb je nog andere vragen stel ze gerust
    Alvast bedankt voor de hulp
    Bjorn Lamberts

  • #2
    Re: Foto's oostende

    Moet de plaats herkenbaar zijn? Heb toevallig eergisteren wat foto's getrokken aan de Spuikom en errond.
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment


    • #3
      Re: Foto's oostende

      beste,

      alle leuke foto's zijn welkom.
      Wat de spuikom betreft zullen wij in het onderdeel sport hier
      allesinds aandacht aan besteden evenals de oesterput komt op onze website aan bod.
      Bjorn Lamberts

      Comment


      • #4
        Re: Foto's oostende

        PM is gezonden , en gelezen , en .... nx trg dan vind ik het jammer dat ik de moeite heb genomen.

        edit: blijkbaar een klein misverstand geweest
        Last edited by mutse; 20 mei 2007, 20:00.
        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

        Comment


        • #5
          Re: Foto's oostende

          Oorspronkelijk geplaatst door tembo1980 Bekijk bericht
          wij zijn vollop aan het werken aan een nieuwe website over oostende. Hiervoor zijn wij op zoek naar unieke en leuke foto's. Dit mag over alles gaan. Van hotels tot sport tot evenementen. Wij beloven indien wij de foto's plaatsen wij een vermelding zullen maken van de fotograaf!


          Heb je nog andere vragen stel ze gerust
          Alvast bedankt voor de hulp
          U vraagt dus gratis foto's voor een commerciële website

          Comment


          • #6
            Re: Foto's oostende

            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
            U vraagt dus gratis foto's voor een commerciële website
            Vind ik ook erg en
            Ter info: de officiële websites van oostende zijn http://www.toerisme-oostende.be/ en http://www.oostende.be/, dit om alle eventuele verwarring uit te sluiten.

            Comment


            • #7
              Re: Foto's oostende

              Kijk even naar mijn sig en klik op "Mijn foto's".
              Als je dan wat naar onder scrolt, kom je een reeks "Ostend" van 3 foto's tegen.
              Let op: de beelden zijn net iets anders dan de gemiddelde zon-, zee- en strandfoto. Als je er desondanks wat mee wil doen, mag je me een PM of een mailtje sturen.

              Comment


              • #8
                Re: Foto's oostende

                ik vragen inderdaad gratis foto's, dat klopt.
                De mensen die reeds hun foto's aanboden wil ik hiervoor nogmaals bedanken.
                In ruil voor de foto's vermeld ik in geval van plaatsing op onze website een naamvermelding en link naar de website van de maker van de foto.
                Ik probeer op deze manier eerlijk te zijn tegen de fotograaf zelf. Véél comerciele websites plukken de foto's gewoon van andere websites zonder hier ook maar iets over te vragen. Dit wil ik bewust niet doen, vandaar dat ik zo eerlijk ben geweest om er naar te vragen.
                Bjorn Lamberts

                Comment


                • #9
                  Re: Foto's oostende

                  PM send

                  Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                  U vraagt dus gratis foto's voor een commerciële website
                  vind ik ook niet kunnen...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto's oostende

                    Als de maker van de foto daar zelf geen geld voor hoeft, dan zie ik niet echt een probleem. Vragen staat toch vrij?? Ooit werd er een foto van mij op de website van een ferrymaatschappij gebruikt zonder enige vraag, noch verwijzing. Dat vind ik niet kunnen. Veel amateurs zijn gewoon fier als hun foto goed genoeg bevonden wordt om op een site gebruikt te worden. Er hoeft toch niet telkens geld tegenover te staan.
                    SITE: http://www.xraypictures.be
                    FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto's oostende

                      mijn foto's heb je na een klein misverstandje, (lol), Wat maakt het uit ik ben al blij dat mijn foto's al eens ergens anders worden "geshowd" dan enkel op mijn computer of website. Mensen die er niet tegen kunnen dat hij er geen geld voor wil geven , geef dan gewoon geen foto's en 't is opgelost. Moest ik er iets voor krijgen zou ik het ook niet afslaan maar ...

                      geld maakt niet gelukkig , fotograferen wel
                      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto's oostende

                        Oorspronkelijk geplaatst door tembo1980 Bekijk bericht
                        ik vragen inderdaad gratis foto's, dat klopt.
                        De mensen die reeds hun foto's aanboden wil ik hiervoor nogmaals bedanken.
                        In ruil voor de foto's vermeld ik in geval van plaatsing op onze website een naamvermelding en link naar de website van de maker van de foto.
                        Ik probeer op deze manier eerlijk te zijn tegen de fotograaf zelf. Véél comerciele websites plukken de foto's gewoon van andere websites zonder hier ook maar iets over te vragen. Dit wil ik bewust niet doen, vandaar dat ik zo eerlijk ben geweest om er naar te vragen.
                        Ok je hebt het gevraagd maar wel fijntjes vergeten vermelden dat het om een commerciële website gaat.
                        "wij zijn vollop aan het werken aan een nieuwe website over oostende" dit zinnetje laat eerder verstaan dat het om een vernieuwde officiële website van de stad Oostende gaat. Bij een bezoek aan je site zag ik onder de links die je aanbied nogal wat links naar sites die niets met Oostende te zien hebben.
                        Ik neem aan dat de mensen die de contractjes afsluiten ook gratis werken?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto's oostende

                          Ja ...

                          Wel een ding vergeten ...
                          De meesten nemen foto's van gebouwen of voorwerpen die beschermd zijn.
                          Gebruik van die foto's voor privé-doeleinden is geen probleem maar als ze dan op een commerciële site komen ... waar zit dan de verantwoordelijkheid?
                          Ik heb geen probleem dat na akkoord sommige van mijn foto's gebruikt worden maar dan wel zonder verantwoordelijk te zijn voor eventuele inbreuken.
                          Last edited by VerSeg; 21 mei 2007, 16:15.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto's oostende

                            Op het volgende adres kunnen jullie alvast een kijkje nemen wat de bedoeling met de foto's juist is.



                            Enkele van de verschillende foto's die ik mocht gebruiken staan er reeds op, andere volgen zo snel mogelijk.
                            Bjorn Lamberts

                            Comment

                            Working...
                            X