Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deep Purple

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deep Purple

    Gisteren was Deep Purple in de Lotto Arena in Deurne, en dat hebben we geweten! Een loeihard, stomend concert met mannen die er, ondanks hun gevorderde leeftijd- nog écht plezier in hebben. Geen grote rook- en lichttoestanden, maar pure rock. Zie nog meer beelden op http://www.sportpaleis.be/nl/extra/fotos








  • #2
    Re: Deep Purple

    wow, die expressie in de 3de
    3 hele mooie

    Comment


    • #3
      Re: Deep Purple

      Knappe foto's.
      Deep purple was altijd al 1 van van favorieten.
      Volgende maand weer 3 dagen Graspop, spijtig dat ik er niet mag fotograferen. Kon ik dadelijk die 50mm eens aan de tand voelen.
      De belichting was precies ook niet slecht.
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Deep Purple

        nee, de belichting was éél goe
        Ik heb trouwens bijna identiek dezelfde als uw tweede en daar zie je goed de verschillen tss pro en ammateur

        http://users.pandora.be/jonez/foto%2...eppurple01.jpg
        Last edited by jonez; 19 mei 2007, 17:51.
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: Deep Purple

          Nummer 3
          Geweldige plaat

          Gr kees
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: Deep Purple

            Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
            nee, de belichting was éél goe
            Ik heb trouwens bijna identiek dezelfde als uw tweede en daar zie je goed de verschillen tss pro en ammateur

            http://users.pandora.be/jonez/foto%2...eppurple01.jpg
            Klopt: belichting was comfortabel en het beeld van Jonez toont toch wel aan dat de meerprijs voor Canon L-glas loont. In ieder geval heb je het 'foto-oog' en da's wat telt.

            Comment


            • #7
              Re: Deep Purple

              Nog vergeten te vermelden, voor wie het interesseert: de technische info.

              Foto 1: Canon 5D - 50 mm f1,4 - f1,4, 1/500 sec. Centre weighted, single shot - 1000 ISO

              Foto 2: Canon 1D mark II N - 70-200 f2,8 IS - f2,8, 1/320 sec. centre weighted, single shot - 1000 ISO

              Foto 3: Canon 1D mark II N - 70-200 f2,8 IS - f2,8, 1/2000 sec. (véél licht, dus!), cetre weighted, singel shot, 1000 ISO.

              Alles in RAW, omgezet naar JPEG met Phase One, bewerkt in CS2.

              Comment


              • #8
                Re: Deep Purple

                Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                Nog vergeten te vermelden, voor wie het interesseert: de technische info.

                Foto 1: Canon 5D - 50 mm f1,4 - f1,4, 1/500 sec. Centre weighted, single shot - 1000 ISO

                Foto 2: Canon 1D mark II N - 70-200 f2,8 IS - f2,8, 1/320 sec. centre weighted, single shot - 1000 ISO

                Foto 3: Canon 1D mark II N - 70-200 f2,8 IS - f2,8, 1/2000 sec. (véél licht, dus!), cetre weighted, singel shot, 1000 ISO.

                Alles in RAW, omgezet naar JPEG met Phase One, bewerkt in CS2.
                Waarom 1000 ISO bij zoveel licht?
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • #9
                  Re: Deep Purple

                  Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                  Waarom 1000 ISO bij zoveel licht?
                  Omdat er niet de héle tijd zoveel licht was, én omdat dan plotse bewegingen van de zanger (nog heel kwiek voor zijn leeftijd ) niet voor onscherpte zouden zorgen, en omdat het bij Canon voor de ruis toch (bijna) geen rol speelt, en omdat ik al eens bibber van de bas-luchtgolf

                  Comment


                  • #10
                    Re: Deep Purple

                    Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                    en omdat het bij Canon voor de ruis toch (bijna) geen rol speelt
                    Het word tijd dat Nikon hier ook eens iets aan doet
                    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                    Comment


                    • #11
                      Re: Deep Purple

                      Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                      Het word tijd dat Nikon hier ook eens iets aan doet

                      Tja, voor mij hebben ze te lang gewacht. Ik heb een halfjaar geleden alles verkocht van het N-merk, na 25 jaar trouw, en alles van Canon aangeschaft. Was het wachten beu...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Deep Purple

                        *Applaus*

                        Daddy brought home the bacon!

                        Mods: zet die derde maar zo in de HoF, zet maar op mijn rekening!
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #13
                          Re: Deep Purple

                          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                          *Applaus*

                          Daddy brought home the bacon!

                          Mods: zet die derde maar zo in de HoF, zet maar op mijn rekening!
                          Voor het moment regent het in mijn HoF(ke), dus rapkes 'The Long Road Home'-DVD van Fogerty nog eens opgezet. Het plezantste concert van verleden jaar. Pure lol.
                          Last edited by Concertfoto; 20 mei 2007, 16:49.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Deep Purple

                            Ik stel nu juist vast dat deze brave mens met zijn pinkske de volumeknop van zijn MusicMan nog wat meer aan het opendraaien is. En je ziét 'm daar van genieten. Goe volk!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Deep Purple

                              Op de link die je opgeeft (blijkt de homepage van het Sportpaleis te zijn!), zie ik een beeld van de bassist dat me echt de moeite waard lijkt. Kan je dat eens groter posten? Deze drie zijn in ieder geval al fantastisch, vooral die derde. Wat een expressie en ook nog een technisch hoogstandje!

                              Comment

                              Working...
                              X