Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitnodigingskaartje: tips gevraagd !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitnodigingskaartje: tips gevraagd !!

    Hallo

    Mijn ouders hebben mij gevraagd om een uitnodigingskaartje te maken voor hun 20 jaar huwelijk.

    Ze verwachten dus dat ik een trouwfoto gebruik, en dat is jammergenoeg geen digitale maar dan moet ik het maar doen met de scankwaliteit...

    Maar hoe pak ik dat aan? Iemand een voorbeeld of specifieke tips?

    Ik had gedacht van de foto mooi uit te knippen (achtergrond weg !!) en iets lichts in de plaats te zetten, of misschien witte achtergrond op het geheel en het uitgeknipte deel van de trouw foto met een schaduw effect erop te plaatsen
    en dan over de hele foto een uitgerokken "20" plaatsen. En dan verder nog wat bijverzinnen (dat komt allemaal wel terwijl ik werk)

    Misschien kom ik er wel met een beetje uitproberen, maar het probleem is, het moet tevens een uitnodiging zijn voor de 20 jaar priesterwijding van m'n nonkel. En die foto is minder makkelijk uit te knippen.


    Weet iemand hoe dit aan te pakken?

    Ik heb al redelijke ervaring met Corel Photo-Paint en heb ook communiekaartjes van m'n broer gemaakt vorig jaar en dat lukt vrij goed, al mocht ik de foto's zelf nemen dus dat was makkelijker...

    Danku
Working...
X