Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hooverphonic @ Het Depot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hooverphonic @ Het Depot

    Ok, de foto's zijn te klein, dat weet ik. Maar toch. Iemand die vindt of dit goed of niet goed is?





    Meer op www.belpop.com
    en
    Explore David De Vleeschouwer’s 1,873 photos on Flickr!

  • #2
    Re: Hooverphonic @ Het Depot

    Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk bericht

    Het achtergrondlicht is mooi, maar daarmee is dan ook alles gezegd. Goed dat er bij staat dat het Hooverphonic is, want het had evengoed mijn bomma kunnen zijn. En wééral een online muziekmagazine (Belpop?!?). Loopt hier te lande nog iemand rond die géén online-muziekmagazine runt?
    Last edited by LJ Tom; 20 mei 2007, 10:29. Reden: foto uit quote verwijderd

    Comment


    • #3
      Re: Hooverphonic @ Het Depot

      Ik run Belpop niet. Ik neem er enkel foto's voor.

      Hooverphonic had nu eenmaal klotelicht mee waardoor Geike's gezicht amper belicht was

      Comment


      • #4
        Re: Hooverphonic @ Het Depot

        Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk bericht
        Ik run Belpop niet. Ik neem er enkel foto's voor.

        Hooverphonic had nu eenmaal klotelicht mee waardoor Geike's gezicht amper belicht was
        Hey Kleine, je vroeg 'goed of niet goed', dus geef ik m'n mening (voor wat ze waard is). Het licht is niet 'klote', trouwens, het is mooi. En ik vroeg me af of er nog iemand is die géén online-magazine runt. 'Iemand', niet jij.
        Tip: per hoge uitzondering zou in dit geval wat goed-gedoseerde invulflits wonderen hebben gedaan. Of mocht dat niet? Meestal wél bij Hooverphonic.

        Comment


        • #5
          Re: Hooverphonic @ Het Depot

          Geen idee eigelijk of dat mocht. Mijn capaciteiten ivm flitsen (zeker invulflits) zijn nul dus dat probeer ik niet bij een optreden van Hooverphonic. Ik zou het wel eens moeten leren...

          Het achtergrondlicht was idd prachtig maar wat vaker licht op het gezicht had leuker geweest.

          Comment


          • #6
            Re: Hooverphonic @ Het Depot

            NEEN er mag niet geflitst worden in het depot. Nooit , jamais, never, regels van het huis.

            Ik vind de tweede wel wat hebben trouwens
            Website

            Comment


            • #7
              Re: Hooverphonic @ Het Depot

              geike's silhouet vind ik eigenlijk wel geslaagd!
              in de eerste mocht het zwart wel wat dieper,
              en bij de tweede zou geike's hoofd net vóór
              de spot mogen gestaan hebben.

              maar voor de rest eens iets anders en m.i. wel geslaagd!

              mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #8
                Re: Hooverphonic @ Het Depot

                [QUOTE=Vox;1408413]NEEN er mag niet geflitst worden in het depot.

                Wordt dat nu al door de verhuurder van de zaal bepaald? En niet door de artiest of zijn management? Geen compactjes met flits dan in het publiek?

                Comment


                • #9
                  Re: Hooverphonic @ Het Depot

                  Compactjes genoeg met flits in het publiek...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hooverphonic @ Het Depot

                    Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk bericht
                    Compactjes genoeg met flits in het publiek...
                    Dan moesten die zaalhouders beschaamd zijn: 't is t'één of 't is 't ander: geen flash? OK. Maar dan voor iedereen...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hooverphonic @ Het Depot

                      Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                      Het achtergrondlicht is mooi, maar daarmee is dan ook alles gezegd. Goed dat er bij staat dat het Hooverphonic is, want het had evengoed mijn bomma kunnen zijn. En wééral een online muziekmagazine (Belpop?!?). Loopt hier te lande nog iemand rond die géén online-muziekmagazine runt?
                      Even melden dat Belpop hier niet zomaar het eerste het beste muziekmagazine is. Belpop doet héél veel voor de Belgische muziekscène en gaat vanuit dat standpunt niet alleen verslaggevend te werk, maar ook uitvoerend.

                      In een heel pak concepten zoals De Beloften heeft men er een voet instaan, en daar mogen we heel blij mee zijn.

                      En oké, Belpop mag niet het grootste magazine in ons landje zijn, maar ik ben bijzonder blij dat ze zich niet bezighouden met grote namen, maar optreden voor de kleine naam, die overigens veel te vaak onderschat wordt en waar dingen tussenzitten die het bekende werk zonder moeite evenaren en overtreffen.
                      Wannabes: http://www.wannabes.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hooverphonic @ Het Depot

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vox Bekijk bericht
                        NEEN er mag niet geflitst worden in het depot. Nooit , jamais, never, regels van het huis.

                        Ik vind de tweede wel wat hebben trouwens
                        tijdens stash toen ik met moeite een iet of wa moment aan het afwachten was om licht te meten , werd er achter mij ook serieus geflitst (, en dat kwam niet van compactekes) want dat ging recht vooruit en gans het podium wit



                        en de fotos hier van hooverphonic zijn tof , maar haar gezicht had het wat mooier gemaakt
                        www.kemizz.com
                        Brand new Blog
                        kemizzdotcomonflickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hooverphonic @ Het Depot

                          Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk bericht
                          Hooverphonic had nu eenmaal klotelicht mee waardoor Geike's gezicht amper belicht was
                          Imho is dit géén excuus
                          Canikon 40D - D200, D300

                          Comment

                          Working...
                          X