Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel Van Mesen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kasteel Van Mesen

    Hallo,

    Ik heb een vraagje... Is er een goeie toegang tot het kasteel van Mesen?
    Het is zo dat ik daar foto's wil nemen voor mijn huwelijk maar aangezien ik dan een trouwkleed aan heb, zou ik een gemakkelijke toegang moeten vinden...

    Alvast bedankt voor jullie tips!

    groetjes,
    Katrien

  • #2
    Re: Kasteel Van Mesen

    Bij mijn weten is dat volledig omringd door een groen hek, daar waren wel gaten in gemaakt, één kleine dat terug is dichtgemaakt en één grotere waar ik door op mijn knieën te gaan zitten ben doorgeraakt. Met een trouwjurk zie ik dat niet zitten, het is trouwens streng verboden om op de site te komen. Komt er nog eens bij dat er zeer veel modder is, doordat het veel geregend heeft. Trek dus zelf maar je conclusies

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel Van Mesen

      Hey Steven,
      bedankt voor de info... dit is inderdaad klaar en duidelijk!
      groetjes,
      Katrien

      Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
      Bij mijn weten is dat volledig omringd door een groen hek, daar waren wel gaten in gemaakt, één kleine dat terug is dichtgemaakt en één grotere waar ik door op mijn knieën te gaan zitten ben doorgeraakt. Met een trouwjurk zie ik dat niet zitten, het is trouwens streng verboden om op de site te komen. Komt er nog eens bij dat er zeer veel modder is, doordat het veel geregend heeft. Trek dus zelf maar je conclusies

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel Van Mesen

        Oorspronkelijk geplaatst door Katrienroels Bekijk bericht
        Het is zo dat ik daar foto's wil nemen voor mijn huwelijk maar aangezien ik dan een trouwkleed aan heb, zou ik een gemakkelijke toegang moeten vinden...
        Is mogelijk



        (genomen in Mesen)
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel Van Mesen

          schitterende foto maar nu weet ik eigenlijk nog altijd niet hoe je daar binnen komt he...

          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          Is mogelijk

          Edit mod JLP: Foto uit quote gehaald, om de leesbaarheid van het topic te vergroten.

          (genomen in Mesen)
          Last edited by JLP; 20 mei 2007, 19:43.

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel Van Mesen

            Oorspronkelijk geplaatst door Katrienroels Bekijk bericht
            schitterende foto maar nu weet ik eigenlijk nog altijd niet hoe je daar binnen komt he...
            Moest je nu gewoon eens naar daar rijden op een vrije dag, rond het hekken lopen en voor jezelf beslissen of je erin kan of niet. Mesen is géén versterkte burcht met een gracht ofzo

            Ik zou alvast NIET aanraden om met je trouwkleed aan ernaar toe te gaan, best met gewone kledij dus, éénmaal binnen kan je je dan omkleden.
            Cfr. StevenVH.
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Kasteel Van Mesen

              Als je bij de juiste persoon bent kan je ook gewoon met een sleutel naar binnen geraken dacht ik.

              Probeer eens bij de burgemeester, leg uit wat je bedoeling is en vraag het gewoon vriendelijk. Wie weet mag het wel :-)
              Met vriendelijke groeten,
              Jonas

              Comment


              • #8
                Re: Kasteel Van Mesen

                Misschien dit draadje nog eens lezen, blijkbaar is een ongevraagd bezoekje niet zonder risico...
                En zeg nu zelf , je zou op je huwelijksdag toch niet graag een boete hebben of op het bureau zitten om het uit te leggen...

                we willen er morgen weer even naar toe rijden, maar ze zijn toevallig toch nog niet aan het slopen ?? alex


                mvg,
                2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                Comment


                • #9
                  Re: Kasteel Van Mesen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gunskes Bekijk bericht
                  Als je bij de juiste persoon bent kan je ook gewoon met een sleutel naar binnen geraken dacht ik.

                  Probeer eens bij de burgemeester, leg uit wat je bedoeling is en vraag het gewoon vriendelijk. Wie weet mag het wel :-)


                  ook al es geprobeerd

                  ze weigeren alle aanvragen

                  illegally is the only way

                  ter plekke omkleden is ook aangewezen
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kasteel Van Mesen

                    Na een instorting van een trap is niet alleen de toegang tot het kasteel -ook het park ervoor - verboden. Het park is enkel toegankelijk in het weekend en dan zal er een privé firma bewaking doen...



                    Toch maar opletten op zo'n locaties... U had op deze foto kunnen staan... (alez; 'liggen' )
                    http://www.first-response.be (Hulpdienstenforum).
                    Canon EOS 300D + 18-55mm f/4.0-5.6 Kitlens + EF 70-200mm f/4.0 L USM + 50mm f:1.8 + Speedlite 420EX

                    Comment

                    Working...
                    X