Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

avondschool Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • avondschool Brussel

    Ben op zoek naar een goede opleiding fotografie in of rond Brussel in avondonderwijs.
    Volgens mij wordt er in het Sint Lukas avondschool gegeven maar ik kan daar geen website of iets van vinden.
    Is er iemand die een opleiding heeft gevolgd in Brussel en wat vond je ervan ?

    Cindy
    -------
    Nikon D80; 18-200; 50-1,8

  • #2
    Re: avondschool Brussel

    Ik zit nu in't de laatste weken van mijn 2de jaar in Elishout (Coovi-Ceria te Anderlecht). Daar volg ik 's avonds per week 2 modules. Zelf ben ik best tevreden van de opleiding, kheb een aantal zaken bijgeleerd, en 't is ook wel eens wat ontspanning. 't niveau van de opleiding kan en mag wat mij betreft iets hoger zijn, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige van mijn klasgenoten nu al wat te snel gaat, vooral de modules waar we regelmatig op pc werken (photoshop 1 en 2, presentatietechnieken). Ook de infrastructuur (donkere kamers en studio's) kan beter, maar vooral de studio's zijn niet echt wat het zou moeten zijn... bijv: niet altijd de gewenste achtergrond beschikbaar, of vuile achtergronden, niet genoeg softboxen (maar er zijn er besteld geloof ik)...

    't is niet echt onoverkomelijk, maar gewoon een kleine bron van ergernis
    Verder wel een goeie sfeer en een toffe locatie

    Comment

    Working...
    X