Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

    Hier drie beeldjes van de zovele die ik nog moet uitsorteren. ?







    Dave
    pixelpusher

  • #2
    Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

    Die laatste is 200% raak. Wat een plaat !!!!!!!!
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

    Comment


    • #3
      Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

      Yep, knap 2 en 3!

      Comment


      • #4
        Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

        2 en 3 schieten er bovenuit. Vooral die laatste vind ik erg knap met dat publiek op de achtergrond.
        't Was leuk geweest als ze met haar linkerhand ook nog in de richting van een spot wees. Dan was ze helemaal omgeven door lichtjes
        www.festivalnoise.be
        http://www.timmyhaubrechts.be

        Comment


        • #5
          Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

          Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
          2 en 3 schieten er bovenuit. Vooral die laatste vind ik erg knap met dat publiek op de achtergrond.
          't Was leuk geweest als ze met haar linkerhand ook nog in de richting van een spot wees. Dan was ze helemaal omgeven door lichtjes
          Bedoel je meer zoiets?



          Had me bij het croppen meer laten leiden door de "rule of thirds", maar inderdaad, je hebt een punt.

          Dave
          Last edited by GroovBird; 8 mei 2007, 07:36. Reden: ohmygawd spelfout!
          pixelpusher

          Comment


          • #6
            Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

            Beste,

            Persoonlijk geef ik de voorkeur aan deze volgorde 2 - 1 - 3

            Nummer 1 zou ik wel eens in B-W of misschien wel sepia willen zien.
            Lijkt me een tof effect.

            Alle 3 pracht beelden.

            Sven

            Comment


            • #7
              Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

              Voor mij de tweede (beetje croppen onderaan)
              Derde doet me hieraan denken (Gentse Feesten 2006)

              Tegen de gebruikelijke regels in zou ik van die derde toch eens stuk links wegcroppen, zodat ze in het midden komt te staan
              (publiek komt dan mooier uit, en dat is juist het sterke van die foto) - Ik bedoel zoiets als


              (als je het wil haal ik hem weer weg)
              Last edited by mexicano; 8 mei 2007, 08:38.
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment


              • #8
                Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

                nr2 voor mij

                Comment


                • #9
                  Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

                  Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                  Voor mij de tweede (beetje croppen onderaan)
                  Derde doet me hieraan denken (Gentse Feesten 2006)

                  Tegen de gebruikelijke regels in zou ik van die derde toch eens stuk links wegcroppen, zodat ze in het midden komt te staan
                  (publiek komt dan mooier uit, en dat is juist het sterke van die foto) - Ik bedoel zoiets als


                  (als je het wil haal ik hem weer weg)
                  Neeneen, geen probleem. Ik ben wel nogal voorstander om de formaten 3:2, 2:3, 1:1 aan te houden, omdat dat makkelijker afdukt... Dus bijvoorbeeld deze:



                  Bon, maar hier ga ik het bij laten voor deze topic, voordat de mods mij op de vingers tikken..

                  Bedankt voor de reacties, allemaal. Ik ben blij dat ze in de smaak vallen. Ik ga er zeker nog posten.

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

                    Dat is het hem helemaal zie
                    (krijgt nu zelfs mijn voorkeur op de tweede)
                    Canikon 40D - D200, D300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

                      Je foto's zijn spetterend dat moet het concert volgens oorgetuigen helemaal niet geweest zijn .....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

                        Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                        Je foto's zijn spetterend dat moet het concert volgens oorgetuigen helemaal niet geweest zijn .....
                        tjah de muziek is niet echt mijn ding en ik had oordopjes in dus dat zou ik niet kunnen zeggen.. Het licht daarentegen was.. fantastisch.
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

                          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                          tjah de muziek is niet echt mijn ding en ik had oordopjes in dus dat zou ik niet kunnen zeggen.. Het licht daarentegen was.. fantastisch.

                          Deze muziek is ook mijn jargon niet hoor (in tegenstelling tot de uitvoerster ), maar hoorde het van "fans"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

                            Foto 1: hoewel het ongetwijfeld héél expressief en een en al passie en mimiek was op het moment
                            dat je deze opname maakte, zegt mij deze foto eerlijk gezegd niets omdat haar gezicht niet op de
                            foto staat. Voor de mensen die er niet bij waren is dit imho onontbeerlijk om hetzelfde gevoel te
                            verkrijgen als jij toen je deze opname maakte. Moeilijk te omschrijven, maar ik hoop dat je
                            begrijpt wat ik bedoel

                            Foto 2: prachtig gewoon!!! Superscherp, mooie compo en expressie spreekt boekdelen!
                            Puik werk! Zo wil ik er wel wat meer zien!

                            Foto 3: jammer dat de voeten ontbreken. 'k vind het een heel raar ogende uitsnede. Naar mijn
                            mening is de foto stukken sterker als je gewoon vanaf de gordel cropt. Maar in elk geval weer
                            op 't juiste moment afgedrukt! Daarnaast vind ik het meisje dat zo opvallend mee op de
                            foto staat heel afwezig kijken, wat toch wat afbreuk doet aan de foto. Een knal-moment teniet
                            gedaan door een afwezig starend, zichzelf niet vermakend meisje. Vandaar nogmaals, denk ik
                            dat een stevige crop hier best op zijn plaats is.

                            my 2 cents.

                            Technisch anders een héél sterke reeks, met dus voorkeur voor nummer 2!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Belle Perez Mega Latino Concert II @ Sportpaleis

                              Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                              Daarnaast vind ik het meisje dat zo opvallend mee op de
                              foto staat heel afwezig kijken, wat toch wat afbreuk doet aan de foto. Een knal-moment teniet
                              gedaan door een afwezig starend, zichzelf niet vermakend meisje
                              Hierin deel ik jouw mening niet: het kind moest tegen wil en dank mee omdat de ouders (ook op foto) nu eenmaal fan zijn van Belle
                              (grapje)
                              Last edited by mexicano; 8 mei 2007, 10:40.
                              Canikon 40D - D200, D300

                              Comment

                              Working...
                              X