Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling bij Nextphoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestelling bij Nextphoto

    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Dag allemaal,
    Heeft iemand ervaring met deze online shop? Heb er op 07/03 een bestelling geplaatst en tot nog toe niets ontvangen. Het order werd bevestigd per Email en volgens hen verstuurd op 10/03. Is dit een normale wachttijd? Groeten, Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Pol, dit lijkt mij niet. hoe is het verstuurd? indien met bv PTT of DHL is er meestal een tracking en tracing.

    Ik zou de shop maar eens contacteren, normaal is toch hoogstens 3 dagen. Een pakketje ex PIN (Australie) doet er zelfs maar 3 dagen over. Bestelde dinsdagavond een DVD by BOL.com, vandaag in huis.

    Dit duurt echt te lang, ik denk dat er of iets fout is gegaan of je wordt aan het lijntje gehouden

    sterkte Rob
    http:/home.planet.nl/~knegt221

    Comment


    • #3
      ja ikke en absoluut geen problemen gehad
      duurde geloof ik een dikke week
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Ja, ik heb er al twee maal een adapter voor mijn CP5700 gekocht. Beide keren zonder problemen na ongeveer 1,5 week afgeleverd. Die wachttijd is normaal, eerst moet het geld via Paypal bij Nextphoto binnenkomen en dan gaan ze versturen...

        Groeten,

        Richard
        Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

        Comment


        • #5
          <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hi vrienden, nog steeds geen bestelling ontvangen van Nextphoto niettegenstaande verschillende mailtjes met Bernie. Beweert op verlof in de USA te zijn geweest en de goederen van daaruit te hebben verscheept i.p.v uit Canada, niet wetend hoelang de goederen er vanuit de USA over doen om in België te zijn.Als ik hem over tracing spreek beweert hij niet te werken met DHL, kwestie goedkoper te kunnen verschepen vanuit Canada. Kortom je moet het kind een naam geven. Ondertussen werd toch al door Paypal het bedrag voor de goederen van mijn rekening afgenomen bij de Bank Card Compagnie die o.a. de Visakaarten beheert. Het weze nogmaals gezegd dat het bestellen van zaken via internet en vooral internationaal niet altijd van een leien dakje loopt.Houd jullie op de hoogte van de afloop.
          Groetjes, Pol Callens.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Tot op heden nog geen bestellling bij Nextphoto mogen ontvangen.Het geld was nochthans reeds van bij het begin via Paypal binnen bij Nextphoto. Na enkele mails werd ik gevraagd wat geduld te oefenen.
            Door steeds maar aan te dringen zou men uiteindelijk dan toch een tweede zending opsturen. Volgens Bernie Heins, voor hem een dure zaak.
            Ben wel nog steeds in blijde verwachting. Toch niet zonder risico, die bestellingen in het buitenland. Als ze je poen op voorhand binnen hebben wordt het wel moeilijk, niet? Zou dit hier om een boycot kunnen gaan tegen de belgen?
            Groetjes, Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hi allemaal,
              Heb vandaag eindelijk mijn bestelling(Coolfix Variable Length Adaptor) van 3 maart jl.bij Nextphoto mogen ontvangen. Volgens Bernie zijn er twee zendingen verloren gegaan. Het pakje werd mij nu per aangetekende zending vanuit Canada bezorgd. Lang moeten wachten maar toch binnen. Als het een detail mag wezen. De levering is niet volledig. Er ontbreekt nu nog de CP5700-46 Threaded Adaptor.Wat moet je nu daarvan denken?
              Groetjes Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Hey Pol, als die andere "verloren" pakketjes toch nog terechtkomen, heb ik wel interesse
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hou je op de hoogte Hombre.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hi iedereen,
                    Ik hoop dat dit het einde kan zijn van mijn verhaal aangaande de aankoop bij Nextphoto van een Varaiabele Adaptor en een Thread Adaptor voor mijn Coolpix 5700.
                    Deze morgen eindelijk het laatste stuk(Thread Adaptor) van mijn bestelling dd.7 maart gekregen via een 'by Air Mail' opgestuurde omslag.Dit was dus een deel van mijn bestelling van 7 maart dat door de heer Bernie Heins bij vergetelheid niet bij de laatste aangetekende zending (vorige twee gewone zendingen waren inmiddels zoek geraakt)via de Post was gevoegd.
                    De postbode wou mij bovendien nog een tweede pakje aanbieden eveneens afkomstig van Nextphoto tegen betaling van douanekosten ter waarde van 30 à 35 Euro. Dit zal dus één van de zoek geraakte zendingen zijn die door onze douanediensten aan een grondig onderzoek is onderworpen. Wellicht volgt nu nog een derde dergelijk pakket tegen betaling van de douanekosten.
                    Uiteraard heb ik de zending geweigerd en laten terugsturen naar de heer Bernie Heins. De man zal hopelijk tevreden zijn met de goede afloop van de zaak.
                    Conclusie : Vraag bij bestelling aan Bernie Heins het pakket aangetekend op te sturen via de Post. Misschien tegen een meerkost maar dan met de zekenheid dat het terecht komt en dan tenminste zonder bijkomende douanekosten.
                    Met de groeten,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Pol Callens
                      <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hi iedereen,
                      Ik hoop dat dit het einde kan zijn van mijn verhaal aangaande de aankoop bij Nextphoto van een Varaiabele Adaptor en een Thread Adaptor voor mijn Coolpix 5700.
                      Deze morgen eindelijk het laatste stuk(Thread Adaptor) van mijn bestelling dd.7 maart gekregen via een 'by Air Mail' opgestuurde omslag.Dit was dus een deel van mijn bestelling van 7 maart dat door de heer Bernie Heins bij vergetelheid niet bij de laatste aangetekende zending (vorige twee gewone zendingen waren inmiddels zoek geraakt)via de Post was gevoegd.
                      De postbode wou mij bovendien nog een tweede pakje aanbieden eveneens afkomstig van Nextphoto tegen betaling van douanekosten ter waarde van 30 à 35 Euro. Dit zal dus één van de zoek geraakte zendingen zijn die door onze douanediensten aan een grondig onderzoek is onderworpen. Wellicht volgt nu nog een derde dergelijk pakket tegen betaling van de douanekosten.
                      Uiteraard heb ik de zending geweigerd en laten terugsturen naar de heer Bernie Heins. De man zal hopelijk tevreden zijn met de goede afloop van de zaak.
                      Conclusie : Vraag bij bestelling aan Bernie Heins het pakket aangetekend op te sturen via de Post. Misschien tegen een meerkost maar dan met de zekenheid dat het terecht komt en dan tenminste zonder bijkomende douanekosten.
                      Met de groeten,
                      Pol.
                      BTW al bij al is de heer Bernie Heins dan toch een eerlijk zakenman die er alles aan doet om zijn klanten tevreden te stellen en geen moeilijkheden uit de weg gaat. Andersluidende alusies wezen hierbij dus rechtgezet.
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment

                      Working...
                      X