Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Desperated Company

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Desperated Company

    Dit weekend is er hier het eeuwfeest-slotweekend van Sint-Jozef Rijkevorsel, en gisteren was er het eerste optreden van dit weekend (vandaag komen de T&T-band en Barbara Dex).

    Desperated Company trad op een een spiegeltent, waar alle activiteten van dit weekend plaatsvinden.
    De belichting was niet zo heel goed om foto's te maken, de kleuren wisselden verschrikkelijk snel (rood was de meest gebruikte kleur ), en ik heb de hele tijd op de limieten van mijn materiaal moeten werken (20D, EF-s 17-55 f2,8 IS en EF 70-200 f2,8 L IS). De iso stond op 1600, en het diafragma stond altijd volledig open (f2,8 voor beide lenzen dus).







    De rest van de foto's is zoals gewoonlijk te bekijken in mijn Fotopic-album, en vanavond ben ik weer "fotograaf van dienst" tijdens de andere optredens (en het vuurwerk als er niet teveel wind is).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Desperated Company

    Zoals je eigenlijk zelf zegt, een beetje op de limiet (vooral de tweede)
    Ik had gisteren een gelijkaardig optreden met veel rood/oranje en deze was de enige die daar een beetje aan ontsnapte
    Gelukkig niet op de limiet qua lichtsterkte, ook al te danken aan mij 85 mm 1.8
    (deze op F 2.8 en ISO 800 dacht ik)
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment

    Working...
    X