Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concert AB Brussel - Los Lobos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concert AB Brussel - Los Lobos

    Na hun optreden vorig weekend op de Koninginnenach, deze mannen nogmaals gaan bekijken in de AB
    (optreden hier was véél sfeervoller dan in Den Haag)

    Geen accreditatie, dus geen DSLR; dan maar een compactje (HP517) meegenomen toch nog geprobeerd er iets van te maken


    (wegens forumregels op dit kleinere formaat, de grotere en licht gewijzigde versie (429k) vind je hier
    Last edited by mexicano; 4 mei 2007, 11:27. Reden: type compactje toegevoegd
    Canikon 40D - D200, D300

  • #2
    Re: Concert AB Brussel - Los Lobos

    sorry, deze 'collage' kan me echt niet bekoren.
    waarom in hemelsnaam doe je zoiets? dat z/w fotoke in 't midden staat grondig in de weg zulle

    Comment


    • #3
      Re: Concert AB Brussel - Los Lobos

      Ik volg yowan-kenobi.
      Deze kan mij ook niet bekoren.
      Plaats de originele foto eens.
      It's not the size that matters, it's how you use it.
      Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

      Comment


      • #4
        Re: Concert AB Brussel - Los Lobos

        Zoals gezegd fotoke genomen met HP517 van mijn echtgenote, en daar waar dat z/w-plaatje staat, is de foto echt niet te doen (was trouwens de enige die evt kon gebruikt worden - ISO400, F2.9, 1/3 sec ! )
        En zeg nu zelf, hoeveel keer krijg je de kans om een lachende Conrad Lozano zo dicht voor je camera te krijgen

        en voor Consiglieri

        (onbewerkt)

        en


        (dit is zo'n plaatje waarvan ikzelf vind dat de unieke kans (journalistieke waarde) primeert op de technische kwaliteiten)

        Veel werk voor een foto uit en compactje, maar de groep ligt me nauw aan het hart
        Last edited by mexicano; 4 mei 2007, 17:50.
        Canikon 40D - D200, D300

        Comment


        • #5
          Re: Concert AB Brussel - Los Lobos

          Eventjes alles laten bezinken en idd dat in het midden is niet alles; als laatste poging nog even deze



          En nu naar Wondelgem, om te tent even te verkennen voor morgen (Biezebaaze) en de DSLR opnieuw te kunnen (mogen) gebruiken
          Last edited by LJ Tom; 4 mei 2007, 21:10. Reden: foto achter link gezet
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment

          Working...
          X