Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Image shack probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Image shack probleem

    Hallo allemaal ,sinds eergisteren kan ik opeens geen foto's meer posten via image shack eerst in fotofun lukte het nog wel 3uur later ineens niet meer.Alles lijkt normaal tot op het moment dat ik host it (1) aanklik ;onderaan in beeld verschijnt gereed ,maar er gebeurd helemaal niets.Op de onderste balk verschijnt er een oogje met een verbodsteken bij ,wat betekend dit en hoe kan ik dat eventueel verwijderen?Alvast bij voorbaat dank groetjes G.

  • #2
    Re: Image shack probleem

    Heb dat verleden week ook ondervonden, maar gisteren werkte alles weer naar behoren.
    Fuji x 100 f

    Comment


    • #3
      Re: Image shack probleem

      Fijn voor jou maar tot vanmiddag bij mij niet

      Comment


      • #4
        Re: Image shack probleem

        Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: Image shack probleem

          Imageshack heeft soms kuren, soms moet ik ook tot 3x toe proberen of een hele tijd wachten...
          Hou ook rekening mee dat het een server in de US is, als het hier een rustige avond lijkt kan het daar een drukke morgend zijn met overbelasting tot gevolg....

          Comment


          • #6
            Re: Image shack probleem

            't is gelukt (oef) dank voor de reacties maar moest iemand mij dat oogje /verbodsteken kunnen uitleggen graag Groetjes G.

            Comment


            • #7
              Re: Image shack probleem

              Oorspronkelijk geplaatst door Galamus Bekijk bericht
              't is gelukt (oef) dank voor de reacties maar moest iemand mij dat oogje /verbodsteken kunnen uitleggen graag Groetjes G.
              Je bestand was toch niet te groot ?

              Comment


              • #8
                Re: Image shack probleem

                Nee hoor ik had net hetzelfde gedaan als de vorige 20 keer ;maar nu had hij er blijkbaar zin in ,bedankt voor de belangstelling ,groetjes G.

                Comment


                • #9
                  Re: Image shack probleem

                  Ik gebruik Imageshack al lang niet meer, want die gaat veel te traag.
                  Niet alleen bij het uploaden moet je soms heel lang wachten, als je de foto's hier op het forum post, dan kan het ook heel lang duren voor ze op het scherm komen.

                  Bij Fotopic heb ik een Premium account, en van daaruit is het dan geen probleem om foto's te linken.

                  Met een Free account gaat dat ook, maar als dan de daglimiet overschreden is kan de foto ook niet meer geopend worden.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Image shack probleem

                    Gebruik Photobucket; snel, free en handig.

                    grt. gauloise

                    Comment


                    • #11
                      Re: Image shack probleem

                      Bedankt Black B@ndit& Gauloise ik ga dit zeker proberen groetjes G.

                      Comment

                      Working...
                      X