Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen bij konijnenberg?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen bij konijnenberg?

    Konijnenberg niet bereikbaar, via internet, en ik heb lenzen besteld, en bij de bestelling ook soligor tussenringen besteld, maar die zaten niet in de doos,maar wel al betaald, ook op mails word er verkeerd gereageerd, wat is daar gaande?
    Klein kodakske

  • #2
    Re: problemen bij konijnenberg?

    Ik ging eerder deze avond naar de site van konijnenberg en toen kreeg ik een pagina te zien waarop stond dat ze bezig waren met het vernieuwen van de site en dat deze binnen een uur weer online zou zijn....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: problemen bij konijnenberg?

      Dat de site niet te bereiken is zal waarschijnlijk aan onderhoud van de site liggen. Dit is niet de eerste maal dat ze niet te bereiken zijn. Het zal wel van korte duur zijn. Dat uw tussenringen erniet bijzaten is mischien te wijten dat ze niet meer in voorraad waren en die worden dan nagezonden. Wat bedoel je verkeerd gereageerd? Niet in paniek schieten. bel even anders.

      Steco
      Groetjes Steco

      Comment


      • #4
        Re: problemen bij konijnenberg?

        Wel ik kreeg een mail dat het niet betaald was,en is al betaald van 28 april, maar wel de lenzen vlot ontvangen,(vandaag 2 mei)
        Klein kodakske

        Comment


        • #5
          Re: problemen bij konijnenberg?

          Tot hier toe heb ik enkel maar positieve ervaringen met Foto Konijn. Vorige week heb ik een Seconic meter bij hen gekocht die foutieve waarden aangeeft. Maandag ben ik langs geweest en ze hebben meteen een nieuwe voor me besteld, die ik waarschijnlijk morgen mag afhalen.

          Ik ga er wel steeds naar toe. Ook qua bekwaamheid van het personeel ben ik reuze tevreden.

          Voor mij is die winkel
          BD0808BE

          Comment


          • #6
            Re: problemen bij konijnenberg?

            Vorig week heb ik ze een mail gestuurd met een vraag. Tot nu toe alleen maar een automatisch reply gehad dat ze daarop terug gaat komen.Intussen was ik via een andere forum achter de antwoord gekomen.

            Zondag heb ik tegelijk twee bestellingen gedaan - een bij D95 en een bij Konijnenberg. Bij Konijn nog géén bevestiging ontvangen. De aan mij doorgestuurde link om finaal te registreren werk niet. Dinsdag opnieuw een mail gestuurd om te vragen of de bestelling wel binnen is gekomen. Nog géén reply.

            Van D95 is de pakket al aan aangekomen!
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

            Comment


            • #7
              Re: problemen bij konijnenberg?

              Door de goede berichten over konijn,daar de eerste maal lenzen gekocht, maar de mails zijn toch niet je dat.
              Want als je al enkele agen hebt betaald moeten ze dat toch wel weten, en het is een kleine moeite om ook te laten weten de tussenringen nagestuurd worden.
              Het heeft een onaangenaam gevoel als je de doos opent,en er zit iets te kort in.
              Ook het bericht,en een factuur erbij dat het niet betaald is, zijn mijn inziens toch niet echt gunstige punten.
              Klein kodakske

              Comment


              • #8
                Re: problemen bij konijnenberg?

                bel konijn..
                laat het materiaal opzij leggen wat je wil.
                Die doen dat hoor

                paar daagjes later...
                Neem uw centjes stap in de auto of in de trein.

                Ga naar Turnhout.
                Ga naar Konijn.
                Doe een klappeke met die mensen.
                Drink een koffie.
                Bekijk uw materiaal weer even en test.

                Als t goed is betaal en ge hebt uw dingeskes wat ge wilt hebben.
                Ge hebt die mens gezien en ge weet aan wie je uw verdiende centjes geeft.

                Daarna gaat ge naar Turnhout centrum, ge kunt gelijkt wat fotookes trekken en iets gaan eten.

                Een prachtig daguitstap.
                En geen gezeur en met de bibber op het lijf wanneer uw pakketje aan komt en hoe het aankomt.

                T is maar een idee he.
                Succes met uw spulletjes

                Risto

                BTW ik snap niet dat een overschrijving in belgie langer duurt dan wanneer ik van een buitenlandse rekening naar een belgische rekening verstuur
                Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

                Comment


                • #9
                  Re: problemen bij konijnenberg?

                  Je kan niet alles hebben... én een zeer lage prijs én een goede snelle service. Je mag van een winkel met dergelijke prijzen niet verwachten dat er 3 mensen op je mailtje zitten te wachten. Als je bij de Aldi gaat winkelen dan klaag je toch ook niet over de paletten met dozen die je weg versperren of de lange rijen aan de kassa. Wil je service, betaal er dan ook voor. Zo denk ik er over.

                  Comment


                  • #10
                    Re: problemen bij konijnenberg?

                    Misschien ligt het aan de feestdagen ? 30 april voor NL en 1 mei voor België ... dat zorgt meestal wel voor wat vertraging.

                    Maar bel ze eens, want zelf heb ik er nog nooit problemen mee gehad.

                    Nicky

                    Comment


                    • #11
                      Re: problemen bij konijnenberg?

                      Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                      Je kan niet alles hebben... én een zeer lage prijs én een goede snelle service. Je mag van een winkel met dergelijke prijzen niet verwachten dat er 3 mensen op je mailtje zitten te wachten. Als je bij de Aldi gaat winkelen dan klaag je toch ook niet over de paletten met dozen die je weg versperren of de lange rijen aan de kassa. Wil je service, betaal er dan ook voor. Zo denk ik er over.
                      Ik heb al een aantal aankopen gedaan bij het konijn (op locatie in turnhout) en moet zeggen dat ik niet kan klagen over de service !
                      Akkoord op zaterdag kan het daar enorm druk zijn maar de mensen nemen hun tijd op alles te laten zien en te testen voor je het aankoopt.
                      Voor een paar tientallen euro's wil ik dingen wel laten opsturen maar voor een paar honderd rij ik toch liever even rond zodat ik de spullen zelf kan vastpakken voor ik mijn geld uitgeef.

                      Dus idd bel er even naar en ik ben zeker dat het wel goed komt !

                      G
                      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                      like.no.other

                      Comment


                      • #12
                        Re: problemen bij konijnenberg?

                        Pak de telefoon en bel ze op of stap in de wagen en rij er naartoe. Da's nu toch geen werk om bij de minste problemen direct een handelaar in een vekeerd daglicht te gaan stellen (want zo kom dit wel over). Ik ben gisteren zelf nog bij Konijn geweest : het is daar dus razend druk, hun website lag plat, ze hebben mensen in verlof en tijd en handen tekort om hun normaal werk te doen.
                        fotosite

                        Comment


                        • #13
                          Re: problemen bij konijnenberg?

                          Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                          Je kan niet alles hebben... én een zeer lage prijs én een goede snelle service. Je mag van een winkel met dergelijke prijzen niet verwachten dat er 3 mensen op je mailtje zitten te wachten. Als je bij de Aldi gaat winkelen dan klaag je toch ook niet over de paletten met dozen die je weg versperren of de lange rijen aan de kassa. Wil je service, betaal er dan ook voor. Zo denk ik er over.
                          Volledig akkoord

                          Ik ben al eens ter plaatse geweest (bij Konijn), heb nog niet veel gekocht maar ze waren beslist professioneel
                          Dit geldt voor een groot deel van de internethandel, anders zouden ze al lang out-of-business zijn
                          Het heeft dus geen zin uitgerekend op dit forum aan internetfobie te gaan doen

                          Comment


                          • #14
                            Re: problemen bij konijnenberg?

                            Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                            Je kan niet alles hebben... én een zeer lage prijs én een goede snelle service. Je mag van een winkel met dergelijke prijzen niet verwachten dat er 3 mensen op je mailtje zitten te wachten. Als je bij de Aldi gaat winkelen dan klaag je toch ook niet over de paletten met dozen die je weg versperren of de lange rijen aan de kassa. Wil je service, betaal er dan ook voor. Zo denk ik er over.
                            Dan ben je zeker nog nooit in hun winkels geweest ??
                            Als je ergens hartelijk ontvangen wordt dan is het daar toch wel. ze nemen alle tijd voor je onder het genot van een kopje koffie
                            Website : www.alextimmermans.com
                            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                            Comment


                            • #15
                              Re: problemen bij konijnenberg?

                              Bij mijn eerste bestelling bij hen (Online) zat er ook 1 item niet in de doos (afstandsbediening voor mijn D50). Waarschijnlijk waren ze die gewoon vergeten te bereiden. Na 2 mailtjes over en weer (heb toen een scan van de leveringsnota + een kopie van de bestellingsbevestiging opgestuurd) hebben ze mij de afstandsbediening onmiddellijk opgestuurd...
                              ---
                              Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                              http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

                              Comment

                              Working...
                              X