PDA

Volledige versie bekijken : Kijk deze week eens in de krant ...

jaja
4 maart 2002, 16:05
Hallo,

Vandaag een interview achter de rug met een journalist van Het Belang van Limburg - en dat alles i.v.m. Belgium Digital.
Ook hun fotograaf heeft zijn werk gedaan.
Morgen, of één van de volgende dagen, verschijnt er dus een artikel in deze krant over onze eigenste Belgium Digital ...
Voor de niet-Liiiiiiiiiiiimbuuuuuuuuuurgeeeeeeeeers, we zullen het inscannen en online plaatsen - dan hebben jullie er ook wat aan :D
Wie het zou tegenkomen, laat het dadelijk weten want ik koop mijn krant niet 's morgens vroeg ...
En voor de TVL-kijkers: er zou vanavond een item moeten bij zijn ivm "kindernadars", en als je goed kijkt zou je mij daar ook wel eens kunnen zien :D

Jaja

jakke
4 maart 2002, 16:08
En voor de TVL-kijkers: er zou vanavond een item moeten bij zijn ivm "kindernadars", en als je goed kijkt zou je mij daar ook wel eens kunnen zien :D

"Kindernadars" ????
Wat moet ik me daarbij voorstellen????

tom314
4 maart 2002, 16:27
awel, voor jaja en die kinderen uit mekaar te houden .. :D

ToM.

jamonadap
4 maart 2002, 17:02
[quote]
Voor de niet-Liiiiiiiiiiiimbuuuuuuuuuurgeeeeeeeeers, we zullen het inscannen en online plaatsen - dan hebben jullie er ook wat aan /quote]

Jaja, ik ben benieuwd als niet-Limburger, laat staan Belg!

Jan

Erik Mansvelders
4 maart 2002, 17:41
Enne ik ben ook geen Belg, maar wel Limburger :D. Maar TVL heet in NL-Limburg L1, maar kan het niet ontvangen, woon niet meer in Limburg

Erik

jaja
5 maart 2002, 11:34
Hallo,

Vandaag, dinsdag 5.03.02 stond het artikel nog niet in de krant - het zal dus voor één van de volgende dagen zijn.
Maar ... vanavond is ons eerste leerjaar wel te zien in het "Hart van Vlaanderen" (VTM) en den deze zijn hoofd waarschijnlijk ook, en als ze het er niet uitgeknipt hebben mag ik zelfs iets zeggen ... :)
Weet dan dat ik beter beeldjes kan produceren dan klank ...

Jaja

Edited by - jaja on 05 March 2002 12:35:25