Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iets kopen bij Pixmania, hoe best?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iets kopen bij Pixmania, hoe best?

    Ik zou graag e.e.a. kopen bij Pixmania.
    Hoe kan ik mij het best indekken tegen onaangename verrassingen?
    Sommigen gaan misschien zeggen gewoon niet doen, maar er blijken ook wel mensen te zijn waar alles al meerdere keren goed gegaan is.
    Als je niet op voorhand wil betalen en het b.v. via rembours wil doen moet je er al 13 Euro bijbetalen, maar dit is niet zo geloof ik wanneer je het laat naar een Kiala punt komen. Maar anderen hebben dan weer klachten over Kiala.
    Eigenlijk zou ik gewoon willen alles in de nog ongeopende originele verpakking krijgen en gewoon de boel weigeren als het niet zo is en/of wanneer de verpakkingen beschadigd zijn.
    Heeft er iemand tips voor het betalen en in ontvangst nemen?

  • #2
    Re: Iets kopen bij Pixmania, hoe best?

    als je het eerst in uw pollekes wilt hebben ga dan naar een grote shop en kijk daar eerst ... rembours is altijd te betalen ... de transporteur heeft ook kosten bij rembours en die betaalt de klant.
    kiala is traag .... je kan zo'n 2 weken wachten , wanneer je jouw pakket ontvangt.Heb het ooit zelf voorgehad met een verkoop op BD.
    Heb nog geen problemen gehad met pixmania en alles is dubbel en goed verpakt .

    Comment


    • #3
      Re: Iets kopen bij Pixmania, hoe best?

      Ik hoef het niet eerst in mijn handen te hebben zoals in een winkel, alleen wil ik dat de originele verpakking (dus hetgeen van de fabrikant en niet wat errond zit om te versturen) ongeopend is, m.a.w. dat het niet iets is wat een ander heeft teruggestuurd.

      Overigens begrijp ik niet vanwaar onder rembours zoveel meer moet kosten, het is toch even ver?
      Als dit 13 Euro extra is voor de transporteur per afleverpunt bovenop de gewone transportkosten gewoon om bepaalde procedures te voorzien bij zijn personeel omdat ze baar geld ontvangen, dan moet dit toch bijzonder lucratief zijn.

      Alleszins, zelf vind je dat alles goed verpakt is en heb je nog geen problemen gehad maar zou het niet via Kiala doen vanwege de traagheid?

      Comment


      • #4
        Re: Iets kopen bij Pixmania, hoe best?

        Oorspronkelijk geplaatst door Patrickd Bekijk bericht
        Ik hoef het niet eerst in mijn handen te hebben zoals in een winkel, alleen wil ik dat de originele verpakking (dus hetgeen van de fabrikant en niet wat errond zit om te versturen) ongeopend is, m.a.w. dat het niet iets is wat een ander heeft teruggestuurd.

        Overigens begrijp ik niet vanwaar onder rembours zoveel meer moet kosten, het is toch even ver?
        Als dit 13 Euro extra is voor de transporteur per afleverpunt bovenop de gewone transportkosten gewoon om bepaalde procedures te voorzien bij zijn personeel omdat ze baar geld ontvangen, dan moet dit toch bijzonder lucratief zijn.

        Alleszins, zelf vind je dat alles goed verpakt is en heb je nog geen problemen gehad maar zou het niet via Kiala doen vanwege de traagheid?

        Geld transporteren kost geld en daarvoor betaal je onder rembours !Je hebt toch ook kosten al je verrichtingen doet in de bank.Het geld moet overgeschreven worden en dat kost ook voor iedereen.


        Ivm Kiala ..ik heb hier op BD een flash verkocht en de persoon wou de verzending enkel via KIALA hebben .. geen probleem maar het heeft bijna 3 weken geduurt wanneer hij het pakket kon gaan afhalen in het kiala punt.Het heeft ergens 2 weken in een verdeelcentrum blijven liggen !

        Comment


        • #5
          Re: Iets kopen bij Pixmania, hoe best?

          Ik kan niet meer tellen hoeveel dingen ik al bij Pixmania gekocht heb . . . nooit problemen gehad, zeer snelle en correcte levering. Ik zorgde er wel altijd voor dat ik een adres opgaf waar er steevast iemand thuis was.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Iets kopen bij Pixmania, hoe best?

            Ook nog geen probs gehad bij Pixmania en pakjes laat ik steeds leveren in het Kiala punt waar ik passeer.
            Nog geen lange wachttijden gehad ivm Kiala en de verpakking is steeds ongeschonden. Betalen kan ook ter plaatse in het Kiala punt maar ik doe het steeds op voorhand.

            Dixie
            ooit ... .

            Comment


            • #7
              Re: Iets kopen bij Pixmania, hoe best?

              Ik ga mijn camera morgen waarschijnlijk halen in het afhaalpunt in Brussel aangezien ik het toch liever ontvang. Op hun site staat er iets dergelijks dat als er met de verzending iets misgaat dat er na een aantal dagen een onderzoek word ingesteld en dergelijke maar dan kan je dus een tijdje wachten. Het is ook zo (staat op hun site) dat je in een kiala-afhaalpunt alleen maar producten kan laten leveren van onder de 400eur, wat dus niet ging met mijn camera.

              Grtz, Stanlie
              Cultures don't meet, People do
              Photoblog

              Comment

              Working...
              X