Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communie in de Kathedraal v Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Communie in de Kathedraal v Antwerpen

    Besten,

    Een goede vriend van me heeft me gevraagd om deze zaterdag de communie van zijn zoon te fotograferen in de kathedraal. Ik ben vereerd dat hij mij vraagt, maar ik zit toch te twijfelen of het wel een goed idee is. Ik vrees namelijk dat mijn materiaal niet goed genoeg is voor het indoorgedeelte van de plechtigheid...en ik heb geen zin om een Ierse, zwaar gelovige, familie slechte shots voor te schotelen van een voor hen zeer belangrijke dag.

    Ik heb een Minolta 5d met een 70-210 f/4 (beercan), een 50mm 1.7 prime en een 24-85 3.5/5.6. Op zich allemaal goede lenzen, maar buiten de 50mm zijn ze niet van de snelste. Ook beschik ik enkel over de ingebouwde flash, die een erg beperkt bereik heeft. Ik heb ook praktisch geen ervaring met flash-fotografie, maar ik vrees dat in deze situatie het niet anders kan...tenzij ik enkel de 50mm gebruik, maar erg flexibel is dat niet en voor groepsfotos moet ik dan wel erg ver gaan staan...

    wat denken jullie? Is het te doen of kan ik deze kelk maar beter aan mij laten voorbijgaan tot ik wat beter materiaal heb?

    alvast bedankt,



    *ik was niet zeker in welk subforum dit te plaatsten...mijn excuses als het verkeerd staat*
    Get pleasure out of the simple things in life.
    Stand on an ant.

  • #2
    Re: Communie in de Kathedraal v Antwerpen

    Mijn advies is afblijven!


    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Communie in de Kathedraal v Antwerpen

      als ik je reeds getoonde werk hier bekijk, zou ik het gewoon doen.
      je maakt leuke compo,s en opnamen.