Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop-probleem....help please

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop-probleem....help please

    Sinds kort heb ik een probleem met PS op het werk....wanneer ik op het desktop-icoon dubbelklik start PS ogenschijnlijk normaal op;...dwz je krijgt de grijze achtergrond met die witte kader met het oog achter een lensje....hij ratelt ondertussen dat lijstje af met initialisaties....

    echter : wanneer dat allemaal gebeurd is, verdwijnt alles gewoon van het scherm, zonder enige foutmelding....

    ik heb alles eraf gezwierd en weer geïnstalleerd, doch zonder succes... het syndroom blijft zich voordoen....

    Iemand een idee??

    Stef

  • #2
    Mac of PC / welk OS of Window$-versie

    Probeer misschien eens andere (op de achtergrond lopende) programma's af te zetten en dan nog eens...??

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tony smeT
      Mac of PC / welk OS of Window$-versie

      Probeer misschien eens andere (op de achtergrond lopende) programma's af te zetten en dan nog eens...??

      Pc, Windows 2000 professional...

      Stef

      Comment


      • #4
        1) Uninstall
        2) Start > run > regedit
        3) Druk F3 en zoek all sleutels op "photoshop" (ENKEL indien je er iets van kent, of photoshop het enige adobe programma op je computer is kan je ook zoeken op "adobe") LET OP als je files op je pc staan hebt in de vorm van "shot_edited_photoshop.jpg" dat je de referentiesleutels niet delete. (Indien je niks van het register kent blijf je er best af)
        4) delete alle sleutels die je vind
        5) "C:\windows\temp" alles in deze map deleten
        6) "C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Adobe\Photoshop" alles in deze map deleten
        7) heropstarten
        8) Photoshop herinstalleren

        !!Indien je twijfelt bij één van deze stappen, neem de stap dan NIET, vooral het register aanpassen kan voor ernstige problemen zorgen.

        PS Ik vind het wel vreemd dat iemand met 1500 posts niet beseft dat dit in het software (fotobewerking) forum thuishoort.
        Simkin.

        portfolio: http://www.megapixel.tk

        Comment


        • #5
          Als je er toch wat van kent, neem dan voor alle zekerheid eerst een backup van de registry, preventief

          Comment


          • #6
            ik heb eens hetzelfde probleem gehad maar dan met Word, zoals simkin zei, alle bijhorende keys in het register erafgesmeten, terug geïnstalleerd en twerkte terug

            veel succes
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • #7
              ik heb exact het zelfde gehad
              wel 10 x opnieuw geinstalleerd,
              en het wilde maar niet opstarten..

              ik werk met Win XP

              wat ik heb gedaan,
              rechtermuis op icoon geklikt, en dan bij compatibiliteit op op win 89/ windows ME geselecteerd.

              en toen werkte allles weer....
              mvg
              gabriella
              Canon 300D en 350D
              canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
              canon 20-35 usm

              Comment


              • #8

                PS Ik vind het wel vreemd dat iemand met 1500 posts niet beseft dat dit in het software (fotobewerking) forum thuishoort.

                Mensen kunnen toch grof zijn hé
                http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

                Comment


                • #9
                  Bedankt mensen, ik ben ondetussen weer thuis van een vrij zware nacht, donderdag probeer ik het één en ander uit....

                  @simkin : je moet mij dat echt eens van man tot man komen zeggen....kan plezant worden !
                  note : moest dit hier ECHT niet thuishoren, had de crew het al lang verplaatst, hoop ik...het gaat immers niet om een fotobewerkingsprobleem, maar om een software-probleem...

                  Stef

                  Comment


                  • #10
                    Aangezien (bijna) iedereen op het fotobewerkingsforum photoshop gebruikt, heb je vast meer kans om daar een correct antwoord te krijgen. En buiten die kleine opmerking die blijkbaar overdreven opgemerkt wordt, heb ik je wel de oplossing geboden.
                    Simkin.

                    portfolio: http://www.megapixel.tk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Simkin
                      Aangezien (bijna) iedereen op het fotobewerkingsforum photoshop gebruikt, heb je vast meer kans om daar een correct antwoord te krijgen. En buiten die kleine opmerking die blijkbaar overdreven opgemerkt wordt, heb ik je wel de oplossing geboden.
                      Simkin,

                      de meesten onder ons bezoeken elk forum hoor...dus dat zal wel geen probleem zijn...
                      je hebt een oplossing geboden, in mijn vorige reply staat dan ook "bedankt mensen", waar jij jezelf uiteraard mag bijrekenen.

                      een tip : als je een opmerking maakt die niet al te serieus moet opgenomen worden, gebruik dan een smiley (deze bvb : ), dat zal dergelijke situaties zo veel mogelijk helpen te vermijden...

                      Stef

                      Comment


                      • #12
                        Update :

                        vandaag gedaan wat er bovenaan uitgelegd staat...buiten enkele probleempjes vanwege het netwerk en dergelijke, geen noemenswaardige problemen gehad en alles werkt weer als gewoon...

                        Nogmaals bedankt,

                        Stef

                        Comment

                        Working...
                        X