Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaarboek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jaarboek

    Even een roep naar informatie...

    Dit jaar zijn wij met de laatstejaars van plan een jaarboek te laten afdrukken. Dit zou bestaan uit enkele pagina's (10-20) met foto's, gevolgd door enkele blancobladzijden.

    Nu zijn we op zoek naar een zo goed mogelijke formule om dit te laten afdrukken. Ik ken reeds de fotoboeken van Hema, en Spector en dergelijke, maar aangezien wij van plan zijn zo'n 130-tal boeken te bestellen, dachten we toch dat er een goedkopere formule zou moeten bestaan.

    Ik heb nu even zitter rondzoeken op internet, maar ik kon niet onmiddelijk iets vinden. Of zou ik beter rechtstreeks een drukker aanspreken?
    Heeft iemand een id?

    Alvast Bedankt.
    S.

  • #2
    Re: Jaarboek

    niemand?

    Comment


    • #3
      Re: Jaarboek

      Een topic met ervaringen ivm fotoboeken :
      Beste BE-ers, Momenteel was ik bezig met een artikel/review te schrijven ivm afdrukcentrale's welke fotoboeken afdrukken. Door onderstaande redenen ben ik ermee gestopt. Wie doet dit: tictac, hema, fotobuch, foto.com, netprint, colormailer, pixbook, albumprinter.nl, albumprintservice, webprint, fotoxs, myphotofun,



      Bd is trouwens zelf op zoek naar de beste formule voor hun "Best of" ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Jaarboek

        Moet dat boek echt fotokwaliteit zijn ? 4-kleuren ? Dan is het altijd duur, zowel fotografisch als drukmatig. Kan je niet beter opeteren voor druk met steunkleur ?

        Comment


        • #5
          Re: Jaarboek

          Zwart/wit is misschien een optie? Dan kun je die voor een mooie prijs bij een kleine drukker laten drukken. Zo deden wij dat destijds ook altijd met de almanak van onze studentenvereniging. Kwaliteit was prima, mits zelf goed aangeleverd...

          Comment

          Working...
          X