Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat nodig voor klein studioke?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat nodig voor klein studioke?

    Hallo,

    Wij zijn van plan hier op het werk een klein studiootje te bouwen voor packshots
    en andere kleine opnamen. Wat hebben we allemaal nodig om een beetje een
    deftige belichting te geven! En waar vinden we het materiaal!

    Materiaal moet te gebruiken zijn met een Sony DSC 707!!

    Alvast bedankt voor jullie hulp!!
    Denief
    Denief.be… Showcase l Gallery's l Blog

  • #2
    Hallo, aangezien ik geen idee heb van uw regio is het moeilijk om een winkel aan te raden.
    In het Antwerpse zou ik mijn licht eens gaan opsteken bij Servix & partners. Dat is een vakhandel in Aartselaar.
    Is ook terug te vinden op het internet probeer Google. Bij Servix ga je werkelijk alles vinden en waarschijnlijk veel meer dan je nodig hebt. Alles hangt af van het budget dat je uittrok voor deze investering. Ze verdelen Elinchrom en Prolinca van studio flash. Prolinca is de goedkopere lijn ven Elinchrom, maar de onderdelen zoals reflectors en softbox enz zijn ondeling uitwisselbaar. Ik zou kiezen voor de 300S of de 600S van Elinchrom dit omdat deze regelbaar zijn over een bereik van 6 volle stops dit kan zeer belangrijk zijn vooral voor digitaal. De meeste consumer toestellen zijn beperkt qua opening tot 8 wat al heel vlug een overschot aan licht meebrengt. Vandaar dat een regelbare flash veel voordelen heeft.

    Indien je wenst mag je bij mij eens komen kijken naar mijn kleine studio.


    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Een klein modelleke.
      http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

      Comment

      Working...
      X