Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd voor reportage school

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gevraagd voor reportage school

    Hallo, ik studeer journalistiek 1ste jaar aan de Katholieke Hogeschool in Mechelen

    Ik moet voor het vak redactietechnieken een reportage maken, en heb als onderwerp fotografie gekozen, en wil graag zowel het beroep fotograaf als de hobby belichten.

    Ik zou dus wat vragen willen stellen aan:

    - mensen die in het beroep hebben gezeten en er zijn uitgestapt om een bepaalde reden

    - mensen die het overwogen hebben om fotograaf te worden maar door een bepaalde reden dat hebben laten varen

    - hobbyisten die intensief bezig zijn met fotografie maar dus niet als werk (iedereen bijna hier waarschijnlijk )

    het zou zeer leuk zijn kon ik een dag meegaan met een fotograaf ofzo, dat zal men werkstuk zeker ten goede komen, alhoewel dat dit forum daar mss niet voor geschikt is om die mensen te vinden

    Dus mensen die zich geroepen voelen om mij een handje te helpen, gelieve mij te contacteren via pm of mail - vanaschjeroen@hotmail.com

    Als er hier ergens een topic geopend is over het beroep zelf en de voor-en nadelen, gelieve me dan te linken kan ook goed van pas komen

    alvast bedankt!
    deviantART

  • #2
    Re: Hulp gevraagd voor reportage school

    Je kan misschien eens deelnemen aan een SD.
    Daar heb je kans om zowel amateurs als enkele beroepsfotografen tegen te komen.
    Binnenkort zijn er enkele SD's. Alles hangt er natuurlijk van af hoeveel tijd je nog hebt om het af te werken.

    succes met je opdracht

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gevraagd voor reportage school

      Heb ik inderdaad geen tijd meer voor

      ik heb al een hobbyfotograaf en iemand dat het studeert, nu nog een beroepsfotograaf
      deviantART

      Comment


      • #4
        Re: Hulp gevraagd voor reportage school

        Ik weet dat Concertfoto van hier op het forum een beroepsfotograaf is...

        Comment

        Working...
        X