Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

avondschool ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • avondschool ?

    waar kan je in West-Vlaanderen avondschool volgen voor digitale fotografie ,ik ben uit Knokke-Heist.

  • #2
    Ik ben van Blankenberge en ben dit momenteel aan 't volgen in Gent (www.kisp.be). Het kan dacht ik ook in Oostende?
    Maar ik ondervind nu dat het eigenlijk meer om PhotoShop draait en dus het bewerken van foto's, en zeer weinig (tot bijna niets) over het nemen van foto's, terwijl de leraar zelf toch zegt dat een goede foto recht uit je toestel komt en dus nauwelijks nabewerking nodig heeft

    Comment


    • #3
      Enne, hoe is de cursus uiteindelijk meegevallen ? Veel bijgeleerd ??
      Iemand ook de gevorderden cursus gevolgd ?

      Originally posted by Tony smeT
      Ik ben van Blankenberge en ben dit momenteel aan 't volgen in Gent (www.kisp.be). Het kan dacht ik ook in Oostende?
      Maar ik ondervind nu dat het eigenlijk meer om PhotoShop draait en dus het bewerken van foto's, en zeer weinig (tot bijna niets) over het nemen van foto's, terwijl de leraar zelf toch zegt dat een goede foto recht uit je toestel komt en dus nauwelijks nabewerking nodig heeft

      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

      Comment


      • #4
        Wel, eigenlijk had ik niet elke keer speciaal naar Gent gemoeten want het blijkt voor het overgrote deel een cursus PhotoShop te zijn, en dat kan je dichterbij ook wel volgen
        Maar ik heb er wel al veel van opgestoken, dus heb ik me vorige week al voor het vervolg ingeschreven! Maar dat is dan PhotoShop voor gevorderden, want vanaf september heb je enkel nog een cursus dig.fot voor beginners, het wordt één pakket ipv2 !?

        Er is wel een optie om vanaf volgend seizoen in het kisp de cursus fotografie te volgen maar dan enkel de theorie (dus zonder doka enzo)
        Dat lijkt me wel wat voor digitale (amateur)fotografen

        Comment


        • #5
          Hier bij ons in Lokeren, kon ik ook geen digitale fotografie volgen.
          Je moet hier eerst een tweetal jaar analoge fotografie volgen en nadien kan je een module digitale volgen.
          Ik ben dan nu al bijna klaar met mijn tweede module photoshop, waarvan ik vind dat ik al het meeste onder de knie heb

          Comment

          Working...
          X