Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adres cash back

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adres cash back

    Aangezien ik van Canon zelf maar geen antwoord krijg, probeer ik het hier maar. Ik wil de documenten van de aankoop van mijn Canon 30D opsturen en wil graag even checken of het adres dat ik heb wel juist is (ik heb het gekregen in de winkel maar het is niet echt goed leesbaar, vandaar)

    Canon Promoties Centre
    P.O. Box TP 34 Dept# 84338
    Tipperary
    Ireland

    Er is hier vast wel iemand die ook wil genieten van de cash back actie en die weet of de gegevens kloppen. Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Adres cash back

    heb je eigenlijk al de moeite gedaan om het zelf even op internet op te zoeken ?

    Sorry hoor, maar minuutje zoeken op canon website en je had dit makkelijk zelf gevonden :



    puntje 5

    Comment


    • #3
      Re: Adres cash back

      Oorspronkelijk geplaatst door G8KeePeR Bekijk bericht
      heb je eigenlijk al de moeite gedaan om het zelf even op internet op te zoeken ?

      Sorry hoor, maar minuutje zoeken op canon website en je had dit makkelijk zelf gevonden :



      puntje 5

      Sorry dat ik het DURFDE te vragen. Ik heb inderdaad al meer dan één minuutje gezocht.

      Comment


      • #4
        Re: Adres cash back

        Ga naar Google, tik in

        canon cashback

        Derde linkje is website van canon : "Canon België - Acties & Promoties"
        Dit linkje openen
        Krijg je dit te zien :

        Overzicht van lopende acties en promoties

        Cash Back promotie EOS 400D, EOS 5D en EOS 30D
        Cash Back op diverse lenzen en foto accessoires
        Xeed X600 met gratis lamp of cash back!
        Unieke combinaties met SELPHY

        Klik op "Cash Back promotie EOS 400D, EOS 5D en EOS 30D"

        onderaan klik je op
        "Klik hier voor de volledige actievoorwaarden en voor het aanvraagformulier."

        je kiest land en taal
        en Volgende

        en daarna klik je bovenaan op "Veelvuldig Gestelde Vragen"

        et voila :-)

        Comment


        • #5
          Re: Adres cash back

          Men kan ook gewoon zeggen: Adres is juist, Linda
          EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
          debruri.be

          Comment


          • #6
            Re: Adres cash back

            mja, weet ik wel, en achteraf gezien was m'n reactie misschien wat te fel

            sorry daarvoor

            Maar ik begin het zo lichtjes te krijgen van mensen die altijd alles direct vragen en zich niet eens meer de moeite doen om iets zelf op te zoeken of na te kijken.
            Daarbij heb ik het niet alleen over dit forum, maar ook gewoon in het dagelijkse leven...

            In dit geval heeft Linda waarschijnlijk zelf reeds haar best gedaan om het te vinden, dus sorry voor m'n reactie tov jou, Linda

            Comment


            • #7
              Re: Adres cash back

              Ik wil toch nog even reageren op die felle reactie.
              Eigenlijk was ik niet van plan om het hier te vragen, heb zelfs naar Canon een email gestuurd (krijg geen antwoord) omdat ik niet zeker was of het adres voledig juist was en omdat ik het risico niet wil lopen door een fout mijn cashback te mislopen. En opgezocht heb ik zeker, 5 minuten langer was misschien ng beter geweest.
              Waarom ik het hier eigenlijk NIET wou vragen: omdat ik er vrijwel zeker van was dat er wel weer een of ander "lullig" antwoord ging gegeven worden. Ik vind dat dat hier nogal vlug gebeurd. In het begin dat ik hier op het foruml was, durfde ik al vlugger iets vragen maar als ik soms lees welk antwoord sommige mensen op hun vragen krijgen. Sorry hoor, voor mij hoeft het dan niet meer. Zelfde met foto's plaatsen. Domme vragen en "foute" foto's: als we ze niet meer durven te stellen of te tonen, hoe kunnen we dan bij leren?

              En nu ga ik het juiste adres op mijn omslag schrijven en mijn cashback formulieren in de brievenbus gaan stoppen. Bedankt voor wie zo bereidwillig was om te checken of het adres juist was.

              Comment


              • #8
                Re: Adres cash back

                sorry linda, maar ik heb zelfs bij mijn eerste reactie het antwoord gegeven !!!

                Comment

                Working...
                X